کد خبر : 2019545 | 17 اردیبهشت 1403 ساعت 21:27 | 10.3K بازدید | 15 دیدگاه

اولین باخت محرم با نارنجی پوشان مقابل پسران فراز

صنعت نفت ۱-۰ مس: شلیک برزیلی‌ها به قلب مسی‌ها

صنعت نفت آبادان موفق شد با نتیجه یک بر صفر در جدال مقابل مس رفسنجان به پیروزی برسد.

صنعت نفت ۱-۰ مس: شلیک برزیلی‌ها به قلب مسی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران صنعت نفت آبادان تیم شانزدهم جدول در ورزشگاه خانگی خودش و با حضور پرشور آبادانی‌ها میزبان مس رفسنجان بود که در نهایت هم با تک گل علی یوسف عراقی موفق به پیروزی شد. 

ویدئو: 332023

صنعت نفت آبادان از آغاز بازی سبکی تهاجمی داشتند و با توجه به وضعیت سختی که در جدول داشتند، شاگردان فراز کمالوند موظف به انجام یک بازی متمرکز و تهاجمی بودند؛ این روند ادامه داشت تا اینکه علی یوسف، مهاجم عراقی تیم آبادان، با شلیکی وحشتناک دروازه مس را هدف گرفت و به زیبایی هرچه تمام‌تر تک گل بازی را به ثمر رساند. 

پس از دریافت این گل مسی‌ها که از رسیدن به محوطه جریمه میزبان خود بازمانده بودند، به شوت‌های از راه دور روی آوردند که هیچ کدام از آنها در داخل چهارچوب جایی نداشت. 
این روند تا پایان بازی ادامه داشت و در شرایطی که مهدی زاده در دقیقه ۸۴ به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد، تلاش‌های این تیم هم حاصلی نداشت. 

صنعت نفت با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و با توجه به امتیاز از دست دادن دیگر تیم‌های حاضر در منطقه سقوط، توانست شرایط را برای بقا مهیا کند و در شرایط کنونی این تیم با فولاد خوزستان، نساجی و استقلال خوزستان تنها ۳ امتیاز اختلاف دارد.

نارنجی پوشان رفسنجانی هم که برای نخستین بار در نیم فصل دوم شکست خوردند، اکنون ۳۱ امتیازی باقی ماندند و با توجه به پیروزی آلومینیوم اراک، به رتبه دهم جدول سقوط کردند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و  مس رفسنجان را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


هفته بیست و ششم؛ بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر ایران 
دوشنبه 1403/2/17؛ ساعت 19:30
ورزشگاه:  تختی آبادان
گروه داوری: پیام حیدری/ کمک‌ها: حسین مرادی و عباس پورحمیدی/ داور چهارم: امیر ایار/ ناظر: حسین خانبان


ترکیب صنعت نفت آبادان: پیام پارسا، میثم تهی‌دست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیج‌پور، طالب ریکانی (۵۷-رحیم البوغبیش)، امیرمحمد پناهی (۵۸-محمدامین میبعدنژاد)، صادق بارانی، حسین سنگرگیر (۶۱-فرشاد محمدی‌مهر)، حسین شنانی (۶۱-فرزاد معامله‌گری)، یوسف کی‌شمس (۷۲-فاخر تهامی) و علی یوسف
سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، محمد نژادمهدی، مجید نصیری، میثم تیموری، حسن جعفری (۵۹- حسین کریم‌زاده)، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمدرضا مهدی‌زاده، عرفان شهریاری، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.
سرمربی: محرم نویدکیا


⚽️شرح گل:

صنعت نفت 1-0 مس رفسنجان (علی یوسف، دقیقه 19): توپ‌گیری علی یوسف در میانه زمین با دریبل این بازیکن همراه شد و شلیک وحشتناک این بازیکن به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و وارد دروازه لک شد تا بدین ترتیب صنعت نفت با یک سوپرگل از مهمان خود پیش بیفتد.

ویدئو: 331999

⏱دقایق حساس:

دقیقه 12: صنعت نفت به مراتب تیم خطرناک‌تری نشان داده اما عدم دقت در زدن ضربات آخر و همچنین تلاش مدافعان مس مانع از ثمره داشتن موقعیت آنها شده است.

دقیقه 13: کرنر ارسال شده توسط ریکانی با ضربه سنگرگیر همراه شد که حامد لک با واکنشی فوق العاده مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 23: ضربه از راه دور جلال الدین علی محمدی با زیبای واکنش پارسا راهی کرنر شد.

دقیقه 31: محبی در موقعیت تک به تک با پارسا، توپ را به سینه او کوباند و در ریباند، پاسش به جلال الدین علی‌محمدی رسید که ضربه او با اختلاف خیلی زیاد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: ضربه از راه دور واسعی هم پس از برخورد به تیرک دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: سعید واسعی روی پاس سجاد شهباززاده از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که این شلیک هم حاصلی برای آنها نداشت.


🟡کارت‌های زرد:

طالب ریکانی (۵۷)

محمدرضا مهدی‌زاده (۵۹)

سجاد شهباززاده (۷۹)

پیام پارسا (۸۹)


🔴کارت های قرمز:

محمدرضا مهدی‌زاده (۸۶)


بولت پرسپولیسحواشی:

*کم باد بودن توپ در یک ربع نخست بازی باعث شد تا حیدری جریان این دیدار را متوقف کند.

*پس از اعتراضات ادامه‌دار کادرفنی صنعت نفت آبادان، غلام خلیفه از داور بازی کارت زرد گرفت.

دیدگاه‌ها