کد خبر : 2019590 | 17 اردیبهشت 1403 ساعت 21:44 | 5.5K بازدید | 11 دیدگاه

فرصت ۴۵ دقیقه‌ای نکونام برای فرار از بحران

با پایان نیمه نخست، حالا استقلال با دو امتیاز کمتر، صدر جدول را به پرسپولیس واگذار کرده است.

فرصت ۴۵ دقیقه‌ای نکونام برای فرار از بحران

به گزارش "ورزش سه"، نیمه نخست دیدار استقلال و ذوب آهن با یک گل به سود میهمان به پایان رسید. روی اشتباه عجیب و دور از انتظار مدافعان استقلال، این مجید علیاری بود که در همان دقیقه ششم مسابقه توانست از مرکز زمین با سید حسین حسینی تک به تک شود و در نهایت با یک ضربه چیپ قفل دروازه استقلال را خیلی زود باز کند.

با توجه به پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی، حالا صدر جدول از آن سرخ پوشان پایتخت است. شاگردان اوسمار در یکی از آخرین پیچ‌های این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، تنها ۴۵ دقیقه تا صدرنشینی و افزایش فاصله با استقلال فاصله دارند.

2019024

در سمت مقابل نیز استقلال و نکونام فقط یک نیمه دیگر پیش روی خود دارند تا بتوانند از شکست برابر ذوب آهن فرار کنند. آبی پوشان که هفته‌های متوالی صدر جدول رده‌بندی را در اختیار داشتند، حالا در آستانه از دست دادن رتبه نخست جدول رده‌بندی هستند.

در صورتی که استقلال این بازی را با همین نتیجه مقابل ذوب آهن واگذار کند، علاوه بر اینکه صدر جدول رده‌بندی را از دست می‌دهد، در میان ناباوری دو امتیاز نیز از پرسپولیس عقب خواهد افتاد. اتفاقی که هرگز باب میل آبی پوشان نیست. ضمن اینکه با نتایج رقم خورده، حالا استقلال دو تفاضل گل نیز از سرخپوشان کمتر دارد.

دیدگاه‌ها