کد خبر : 2019602 | 17 اردیبهشت 1403 ساعت 22:17 | 57.8K بازدید | 23 دیدگاه

به قضیه تمدید قرارداد فکر نمی‌کنیم؛

امیری: از برد تیممان ناراحت هم هستیم!

وحید امیری می‌گوید امیدوار است نساجی در ادامه لیگ موفق باشد و در لیگ برتر بمانند.

امیری: از برد تیممان ناراحت هم هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس، پس از پیروزی تیمش برابر نساجی در جمع خبرنگاران گفت: ما از برد تیم‌مان ناراحت هم هستیم چون این هواداران که به عشق نساجی آمدند! ناگزیر هستیم و فوتبال همین است و یک تیم بازنده می‌شود. امیدواریم در ادامه مسیر تیم خوب نساجی در لیگ برتر ماندگار شود با این جو وحشتناکی که دارند.

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: یک بازی مرگ و زندگی برای ما و نساجی بود. در نیمه اول فوق العاده بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. نیمه دوم از موقعی که ده نفره شدیم باز هم انسجام تیمی‌مان را حفظ کردیم و کمتر به حریف موقعیت دادیم. می‌توانست اتفاقات دیگری بیفتد ولی منجر به سه امتیاز برای ما شد.

امیری در مورد وضعیت تمدید قراردادها گفت: باور کنید تمام بازیکنان نیتشان این است که امسال را با شرایط خوب به پایان برسانیم. از هفته گذشته قول دادیم به این قضیه فکر نکنیم. ۴ بازی دیگر داریم و بازی به بازی پیش می‌رویم. ان‌شاءالله هرچه خیر است پیش بیاید. پرسپولیس تیمی است که همه دوست دارند در آن بمانند و عاشقش هستند. این عشق ارزشش را دارد که ۴ بازی دیگر صبر کنیم.

او در مورد احتمال صعود خیبر به لیگ گفت: لطفا سوال حاشیه‌ای نپرسید. خیبر عزیز است اما پرسپولیس تیم بزرگی است که ۸ سال در آن زحمت کشیدیم.

دیدگاه‌ها