کد خبر : 2019624 | 17 اردیبهشت 1403 ساعت 23:30 | 9K بازدید | 21 دیدگاه

نتوانستیم توقعات هواداران را برآورده کنیم؛

شجاع: به حضور در لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنیم

شجاع خلیل‌زاده پیروزی تراکتور برابر فولاد را به هواداران و مالک این باشگاه تقدیم کرد.

شجاع: به حضور در لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده که گل اول تراکتور در دیدار برابر فولاد را به ثمر رساند، پس از پایان مسابقه اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. تیم فولاد واقعا تیم خوبی بود. شرایط بازی حساس بود، چون فولاد برای نیفتادن می‌جنگید و ما هم برای اینکه خودمان را بالای جدول حفظ کنیم. نیمه اول خوب بازی نکردیم و نیمه دوم بهتر شدیم.

او ادامه داد: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. این پیروزی را به هواداران عزیز و مالک عزیز تیم تقدیم می‌کنیم که برای تیم زحمت می‌کشند. امیدوارم در جام حذفی بتوانیم برابر مس رفسنجان پیروز شویم و به جام حذفی نزدیک شویم.

ویدئو: 332045

شجاع در پاسخ به اینکه آیا تراکتور به لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کند، گفت: حتما فکر می‌کنیم، چون هواداران بیشتر از این انتظار دارند. ما امسال نتوانستیم توقعات هواداران را برآورده کنیم. ان‌شاءالله در ادامه راه بتوانیم توقعات‌شان را به بهترین نحو برآورده کنیم.

کاپیتان تراکتور در واکنش به اینکه گل امروز او مشابه گلی بود که در سال ۲۰۱۹ گل سال آسیا شد، عنوان کرد: من فکر می‌کنم این سومین یا چهارمین گلی بود که به این شکل زدم. در تمرینات چنین گل‌هایی زده‌ام. خدا را شکر می‌کنم. زحمت بچه‌ها بود که من توانستم به ثمر برسانم.

دیدگاه‌ها