کد خبر : 2019631 | 17 اردیبهشت 1403 ساعت 23:48 | 23.5K بازدید | 46 دیدگاه

ساکت الهامی: ارونوف به داد پرسپولیس رسید

ساکت الهامی ابراز امیدواری کرد که در بازی‌های بعدی حمایت هواداران نساجی را جبران کند.

ساکت الهامی: ارونوف به داد پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی، سرمربی نساجی، بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: قبل از هرچیز از عذرخواهی می‌کنم از هواداران و تشکر می‌کنم ازشان که از چهار ساعت قبل از بازی استادیوم را پر کرده بودند و شرمنده‌شان شدم. معذرت‌خواهی می‌کنم بابت اینکه نتوانستیم نتیجه دلخواه‌شان را به دست آوریم. پرسپولیس قطعا بازی را از ما بهتر شروع کرد و بهتر از ما بود مخصوصا در نیمه اول که کاملا بازی را در اختیار داشت‌. در نیمه دوم با تعویض‌هایی که کردیم بازی را خوب شروع کردیم و اخراج سروش هم به ما کمک کرد و بازی کاملا در اختیار ما بود. گل مساوی را زدیم ولی زمانی که برتر بودیم کیفیت بازیکنی که باید به داد پرسپولیس می‌رسید، رسید‌ و من فکر می‌کنم ارونوف واقعا یک بازیکن باکیفیت است که فوتبالش بالاتر از سطح ایران است‌ و توانست به مدد پرسپولیس بیاید. فکر می‌کنم نیمه اول متعلق به پرسپولیس و نیمه دوم متعلق به ما بود ولی کیفیت فوتبال همیشه چیزی نیست که می‌خواهیم.

الهامی درباره اعتراض به داوری گفت: درباره داوری الان نمی‌شود حرفی زد چون اگر حرفی بزنم شرایط به‌ گونه‌ای می‌شود که بحث محرومیت را به همراه دارد. موعود از داوران خیلی خوب کشور ماست و ایرادی نبود. خسته نباشید می‌گویم به گروه داوری و از هیجان بازی بود که ما از آن عصبی شده بودیم. بازی خوبی بود و متاسفانه چیزی عاید ما نشد و تمام امتیازات را پرسپولیس برداشت.

ویدئو: 332059

او درباره حمایت هواداران از او گفت: این رابطه روطرفه است و همین انگیزه ما را زیاد می‌کند. به آن‌ها قول می‌دهم که هفته بعد جبران مافات می‌کنیم و بتوانیم از شرمندگی این مردم دربیاییم که لیاقت و شایستگی این مردم خیلی بالاتر از اینهاست و اگر الان که صحبت می‌کنیم نمی‌توانیم سرمان را بالا بیاوریم به این دلیل است که واقعا خیلی ناراحتم و بیشتر بخاطر مردم.

او درباره حمایت مسئولان از تیم گفت: مهندس حدادیان سنگ تمام گذاشتند. مهندس بایندریان عزیز به عنوان مدیرعامل مجموعه واقعا سنگ تمام گذاشتند. کسانی که فوتبالی هستند، هوادارن و پیشکسوتانمان کنار ما هستند. من ندیده‌ام که کسی از بیرون مجموعه بخواهد کمکی بکند. بجه‌های هیئت و مدیر کل و تربیت بدنی همه هستند. این تیم بخواهیم یا نخواهیم هوادارمحور است و مال هواداران است. کار کردن در این تیم‌ها شرایط خاص خودش را دارد و ان‌شاءالله شرایط به گونه‌ای باشد که عرضه داشته باشیم و شرمنده هواداران نشویم.

دیدگاه‌ها