کد خبر : 2019633 | 17 اردیبهشت 1403 ساعت 23:49 | 40.9K بازدید | 84 دیدگاه

با تعویض‌های ریسکی توانستیم نتیجه را تغییر دهیم

نکونام: بازیکنانم با قلب بزرگ، کار مهمی انجام دادند

سرمربی استقلال می‌گوید که تیمش با استفاده از تعویض‌های ریسکی، به پیروزی رسیده است.

نکونام: بازیکنانم با قلب بزرگ، کار مهمی انجام دادند

به گزارش "ورزش سه"، استقلال موفق شد با یک پیروزی دراماتیک، از سد ذوب آهن عبور کرده و صدر جدول رده بندی را حفظ کند. جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی حضور یافت که صحبت‌های او را در زیر می‌خوانیم:

* باید همان نیمه نخست گل می‌زدیم
در مورد بازی باید بگویم می‌دانستیم که بازی سختی است و اگر غفلت کنیم، ذوب آهن که در انتقال توپ تیم خوبی است، می‌تواند برای ما دردسرساز شود. در همین مورد و روی یک توپ خیلی ساده، بی‌تمرکز بودیم و متاسفانه گل خوردیم که این اتفاق باعث شد تا بازی برایمان سخت شود. ما به بازی برگشتیم و توانستیم شکل تیم را درست کنیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم در همان نیمه نخست حداقل یک گل بزنیم و با نتیجه مساوی به رختکن برویم که این اتفاق رخ نداد.

* خطای هند روی گل مردود درست بود
با شروع نیمه دوم سعی کردیم نظم تیمی را حفظ کنیم و خط حمله کار خودش را انجام دهد. موقعیت‌های زیادی روی ضربات ایستگاهی و کرنر به دست آوردیم و خدا را شکر توانستیم سه بار گل زنی کنیم که یکی از آنها خطای هند بود. حالا اینکه هند بود یا نه را نمی‌دانم چون من هنوز آن صحنه را ندیده‌ام که نظر بدهم. ولی به نظرم خطای هند درست بوده چون آقای کوپال ناظمی به صحنه نزدیک بودند. ولی تیم ما موقعیت خلق کرد و زمانی که بازی یک بر یک بود، با تعویض‌های ریسکی که انجام دادیم شکل بازی‌مان را هجومی‌تر کردیم.

ویدئو: 332087

* بازیکنانم با قلب بزرگ، کار بزرگی انجام دادند
خدا را شکر با تعویض‌هایی که انجام دادیم، توانستیم به بازی برگردیم و برنده از زمین خارج شویم تا ۳ امتیاز ارزشمند را کسب کنیم. از تمام هوادارانمان تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند، شرمنده آنها نشدیم. خدا را شکر که توانستیم جواب محبتشان را بدهیم. امیدوارم که در بازی‌های آینده نیز این اتفاق بیفتد. این پیروزی مبارک همه هواداران باشد. آنها از راه‌های دوری آمده بودند و به هتل تیم آمده و با ما و بازیکنان صحبت کردند. من آن هواداران را به جلسه بردم تا بازیکنان بدانند چه مسئولیت سنگینی دارند تا وظیفه‌شان را به نحو احسن انجام دهند. این پیروزی را به آنها تقدیم می‌کنم. بازیکنان بزرگم با قلب بزرگ، با روح بزرگ توانستند کار بزرگی انجام دهند.

2019069

* کوپال ناظمی به خوبی بازی را مدیریت کرد
نکته‌ای که خیلی دوست دارم بگویم این است؛ اگر خدایی نکرده داور اشتباه بزرگی انجام بدهد ما در مورد آن صحبت می‌کنیم. باز هم تکرار می‌کنم، من همیشه بعد از بازی در مورد داوری صحبتم را انجام می‌دهم و دیگر برای من تمام می‌شود، حتی اگر داوری خوب یا بد باشد و یا هر اتفاقی افتاده باشد. این را دیده‌اید و من بعد از بازی صحبتم را می‌کنم، نظرم را می‌دهم و همه چیز تمام می‌شود. با اینکه آقای ناظمی برای تیم من ۳ اشتباه تاثیرگذار داشت، من باز هم دیروز اعلام کردم که ایشان داور خوبی است و امروز قضاوت فوق‌العاده بی‌نقصی داشت. اگر ایرادی بوده، آن را گفته‌ایم. تعریف و تمجیدی هم که به حق بوده باشد را گفته‌ایم. واقعاً قضاوت این بازی سخت بود، انتقال بازی بین خطوط به حدی سریع بود که با دوندگی خوبی که داور داشت، توانست بازی را کنترل کند. می‌دانستیم که بازی سختی است و دیروز نیز گفتیم که به تمام داوران اعتماد داریم و امیدواریم که بهترین اتفاق درون زمین رخ بدهد و هر تیمی که لیاقتش را دارد به پیروزی دست پیدا کند.

* پرسپولیس نه، تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است
نکونام در خصوص اینکه پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی باعث شده استقلال تحت فشار قرار بگیرد و اینکه او به نتایج رقیب نگاه ویژه دارد یا خیر، گفت: من قبل از بازی به بازیکنانم صحبت‌هایم را گفته‌ام و در طول هفته نیز صحبت ما فقط تمرکز روی کارمان بوده است. نفرات و بازیکنانی که تیم‌های رقیب دارند را با تیم ما کنار همدیگر بگذارید. ما خودمان را با خودمان مقایسه می‌کنیم ما تا به الان باید بهترین باشیم که بوده‌ایم و هستیم.

ویدئو: 332090

* خوشحالی‌هایمان باید تا فردا تمام شود
شما دیدید که برخی از بازیکنان من بعد از پایان بازی جان نداشتند که از روی زمین بلند شوند. ایمان سلیمی را دیدید که مصدوم شد و من صالح حردانی را در پست مدافع وسط به بازی فرستادم. به هر حال این‌ها مواردی است که عاملش، اتفاقاتی است که در گذشته رخ داده و من نمی‌خواهم دیگر به آن بپردازم. نگاه من به آینده مثبت است و تمرکز ما روی چهار بازی آینده است. هر خوشحالی و شادی که با خانواده داریم، فردا به پایان می‌رسد. قطعاً بازی بعدی ما دشوارتر است. هر چقدر که بازی‌ها رو به جلو می‌رود سخت و سخت‌تر می‌شود.

* صحنه درگیری حامدی‌فر را ندیدم
درگیری حامدی فر و رضایی؟ صحنه را ندیدم، بعد از اتفاقی که افتاد، رفتم که ببینم چه اتفاقی افتاده است. من پرسیدم و چیزی که به من گفتند را فقط می‌توانم نقل کنم، چون من از صحنه دور بودم و ندیدم. مثل اینکه اتفاقی افتاده و حرکاتی صورت گرفته است که بازیکن ما نیز از پشت آمده و بازیکن حریف را هل داده و به زمین انداخته است. چیز دیگری نبوده، این موضوعی است که به من انتقال داده‌اند و راست و دروغش با خود روایتگر. خودتان فیلمبردار بوده‌اید و صحنه را دیده‌اید، این چیزی است که به من گفته‌اند.

ویدئو: 332092

* مکان بازی هفته آخر؟ فعلا تمرکز روی فولاد است
نکونام در پایان و در خصوص مکان برگزاری بازی هفته پایانی استقلال برابر پیکان و اینکه گفته می‌شود این دیدار قرار است در قزوین برگزار شود، پاسخ داد: همایون شاهرخی که خدا حفظش کند همیشه می‌گفت: چو فردا رسد، فکر فردا کن. هر زمان که به آنجا رسید، انشاالله در موردش صحبت خواهیم کرد. فعلاً تمرکز ما روی تهران و بازی با فولاد است.

دیدگاه‌ها