کد خبر : 2019674 | 18 اردیبهشت 1403 ساعت 08:41 | 10.9K بازدید | 7 دیدگاه

سپاهان مقابل گلزن تیزچنگ زانو زد

سهمیه استان خوزستان در جیب آقایی‌پور!

مهاجم‌ استقلال خوزستان مقابل یکی دیگر از تیم‌های مدعی لیگ برتر گلزنی کرد.

سهمیه استان خوزستان در جیب آقایی‌پور!

به گزارش "ورزش سه"، جواد آقایی‌پور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر یکی از زیباترین و مهم‌ترین گل‌های فصل خود را به ثمر رساند.

آقایی‌پور پیش از این مسابقه مقابل پرسپولیس عملکرد درخشانی داشت و در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل سرخپوشان تهران دبل کرد و یک امتیاز مهم برای آبی‌های خوزستان به دست آورد و در بازی امروز هم مقابل یکی دیگر از تیم‌های بزرگ لیگ برتر عملکرد درخشانی داشت و با ضربه برگردان فوق‌العاده بازی را به تساوی کشید.

ویدئو: 331998
2019128

ستاره تیم استقلال خوزستان در ابتدای فصل با عملکرد درخشان مقابل استقلال مورد توجه قرار گرفت و در ادامه فصل با گلزنی در دیدارهای مختلف به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال خوزستان تبدیل شد و در نیم فصل دوم هم با اضافه شدن بازیکنانی مانند ساویو، آسو رستم عملکرد بهتری به نمایش گذاشت و توانست خلاقیتش را در کنار دیگر بازیکنان این تیم افزایش بدهد.

آقایی‌پور هفته گذشته مقابل ملوان روی نیمکت قرار داشت به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و در این مسابقه با آمادگی بیشتری درون زمین حضور پیدا کرد و مقابل مدافعان آماده و اسم و رسم‌دار سپاهان درخشان عمل کرد.

2019129

آقایی‌پور در این فصل 6 گل و 1 پاس گل ارسال کرده‌ است و بهترین آمار را در بین بازیکنان استقلال خوزستان در اختیار دارد و در ادامه فصل می‌تواند با ادامه روند موفق خود بقای استقلال خوزستان در لیگ برتر را تضمین کند.

دیدگاه‌ها