کد خبر : 2019726 | 18 اردیبهشت 1403 ساعت 12:01 | 130.2K بازدید | 217 دیدگاه

آنها از تعطیلات آمده بودند، ما روی فرم بودیم

ما اشتباه کردیم 9 گل به رئال زدیم!

کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن، خاطره جالبی از پیروزی 9-1 برابر رئال در بازی دوستانه تابستان 1980 تعریف کرد.

ما اشتباه کردیم 9 گل به رئال زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، تصور اینکه رئال در یک بازی 9 گل دریافت کرده باشد بسیار دشوار است ولی در اولین بازی پیش فصل تابستان 1980، رئال در زمین بایرن 9-1 بازنده شد. جالب اینکه رئال همان فصل به فینال جام باشگاه‌های اروپا رسید ولی با یک گل به لیورپول باخت.

2019223

در آستانه بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، رومینیگه به آاس در مورد آن بازی گفت: «بازی دوستانه بود و من آن را کاملاً به یاد دارم، زیرا آن روز خودم هم بازی کردم. ما 9-1 آنها را شکست دادیم و به نظر من همان روز بوسکوف را اخراج کردند (در واقع اینطور نبود). این یک تحقیر کامل بود. همچنین به این دلیل بود که رئال تازه از تعطیلات برگشته بود ولی ما چند بازی انجام داده بودیم و کاملا قبراق بودیم. با این حال ما اشتباه کردیم. پل برایتنر که خودش زمانی بازیکن رئال بود و آن بازی گلزنی هم کرد، به رختکن آمد و گفت، ما دیوانه‌ایم. دفعه بعد که در برنابئو بازی کنیم، ما را خواهند کشت و آن روز فرا رسید. مدت کوتاهی پس از بازی، در جام سانتیاگو برنابئو من در کنار کلاوس آگنتالر به عنوان مدافع میانی بازی کردم، زیرا اگر این کار را نمی‌کردم، کاماچو واقعاً مرا می‌کشت (بایرن 4-2 باخت). همه چیز از آنجا شروع شد. سپس ما گربه سیاه رئال در اروپا شدیم، اگرچه باید اعتراف کنم که آخرین باری که ما یک گربه سیاه بودیم در نیمه نهایی سال 2012 بود، از آن زمان، رئال بوده که ما را از اروپا کنار زده است.»

2019224

حضور متوالی رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و فتح 5 لیگ قهرمانان در یک دهه اخیر: «رئال مادرید معروف‌ترین و موفق‌ترین باشگاه جهان است. صحبت از رده بندی باشگاهی یوفا زیاد است اما ضریب باشگاهی دهه اخیر جالب‌تر است. اولین تیم رئال مادرید است و پس از آن بایرن در رده دوم قرار دارد. ما آنقدرها هم بد نبوده‌ایم چون در سال‌های 2013 و 2020 لیگ قهرمانان را بالای سر بردیم. بدون شک فردا شب دو تیم موفق دهه اخیر اروپا به مصاف هم خواهند رفت.»

دیدگاه‌ها