کد خبر : 2019747 | 18 اردیبهشت 1403 ساعت 12:48 | 35.1K بازدید | 17 دیدگاه

انتخاب عجیب بلینگام: نه به هری کین و رفقا!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، برای انتخاب بهترین دوستش بیرون از تیم از گزینه غیرمنتظره‌ای نام برد.

انتخاب عجیب بلینگام: نه به هری کین و رفقا!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و خیلی زود توانست به یکی از بازیکنان موثر و البته محبوب در بین بازیکنان دیگر و هواداران این تیم تبدیل شود و جایگاه خاصی را در رئال به دست آورد.

صمیمیت زودهنگام او با بازیکنان رئال توجه بسیاری از هواداران این تیم و رسانه‌ها را جلب کرده بود اما او در بیرون از این تیم هم دوستان نزدیکی داشت، هرچند شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که در پاسخ به این سوال که صمیمی‌ترین دوستش بیرون از رئال کیست از جیو رینا نام ببرد.

2019244

این ستاره انگلیسی در گفتگو با تاپز یو کی در پاسخ به این سوال اظهار داشت: «فکر می‌کنم صمیمی‌ترین دوستم جیو رینا باشد که در دورتموند همبازی من بود و در تیم ملی آمریکا بازی می‌کند. بله، او مردی خوب و بازیکنی خیلی خیلی خوب است. با او خیلی در دورتموند راحت بودم اما مدتی است که ندیدمش.»

بسیاری از فوتبال دوستان انگلیسی انتظار داشتند که او یکی از بازیکنان تیم ملی این کشور مانند هری کین یا دیگران را نام ببرد اما به نظر می‌رسد که رابطه او با رینا در طول دوران حضورش در دورتموند بسیار عمیق‌تر و صمیمانه‌تر بوده است.

دیدگاه‌ها