کد خبر : 2019785 | 18 اردیبهشت 1403 ساعت 14:58 | 42K بازدید | 73 دیدگاه

بایرن رقیب دشواری است ولی؛

آنچلوتی: فردا منتظر یک شب جادویی دیگر باشید

کارلو آنچلوتی معتقد است فردا باید یک شب جادویی اروپایی دیگر برای رئال در برنابئو باشد.

آنچلوتی: فردا منتظر یک شب جادویی دیگر باشید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که در بازی رفت در آلیانز برابر بایرن به تساوی 2-2 رسید، فردا در برنابئو برابر این تیم قرار خواهد گرفت و در صورت پیروزی راهی فینال لیگ قهرمانان می‌شود. رئال که شنبه شب قهرمانی‌اش در لالیگا قطعی شد، روحیه‌ای مضاعف گرفته است.

2019302

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی گفت: «به عنوان یک باشگاه، آنها شبیه به ما هستند. رئال و بایرن باشگاه‌هایی هستند که تاریخ بزرگ و موفقیت‌های زیادی دارند. ما به یکدیگر احترام می‌گذاریم و این منصفانه است. ما باید به رقیب احترام بگذاریم زیرا آنها در بازی رفت خیلی خوب و بهتر از ما کار کردند.»

آنچلوتی و احتمال افراط در سرخوشی ناشی از فتح لالیگا: «ما بسیار هیجان زده هستیم زیرا می‌تواند و باید یک شب جادویی دیگر برای ما باشد، اما خوش بینی محض وجود ندارد. ما به خوبی از دشواری این بازی آگاه هستیم.»

آنچلوتی در مورد گلر اول رئال در بازی فردا گفت: «اگر امشب نظرم را تغییر ندهم، لونین بازی می‌کند. بله، لونین بازی می‌‍کند. برنامه برای بازیکنی مثل کورتوا که پس از چنین مصدومیت بزرگی برمی‌گردد، به دلیل یک بازی برابر کادیز تغییر نمی‌کند. تیبو شنبه بازی کرد زیرا در شرایط خوبی بود و حالا باید زمان بگذرد تا به بهترین فرمش برسد.»

آنچلوتی در مورد انگیزه‌اش گفت: «مثلا امروز و برای چنین بازی‌هایی ارزش دارد که زندگی کنیم. من با تمام اشتیاق دنیا به فردا نگاه می‌کنم و این یک انگیزه بسیار عالی است. قبل از شروع بازی، کمی نگران و عصبی خواهم بود ولی آماده شدن برای نیمه نهایی تماشایی است. اینگونه بازی‌ها به شما انگیزه زیادی می‌دهند.»

یک دهه از دهمین قهرمانی رئال گذشته و و تنها ناچو، مودریچ و کارواخال باقی مانده‌اند: «بله، زیرا زمان برای همه می‌گذرد، اما این تیم، دوره گذار را به خوبی مدیریت کرده است. از مدت‌ها پیش و بعد از رفتن رونالدو تغییرات در رئال شروع شد. تغییر نسل عالی صورت گرفته و بازیکنان جوان از قدیمی‌ها به خوبی یاد گرفتند بازیکن رئال بودن یعنی چه و چطور باید رفتار کنند.»

شکل بازی رئال برای مسابقه فردا: «یک مسابقه با شدت و ریتم بالا برای ما بهترین است. پس از ارزیابی بازی رفت، باید بگویم که در سطح دفاعی می‌توانستیم خیلی کارهای بهتری انجام دهیم. فردا هم یک بازی فشرده را خواهیم دید.»

اعتماد به نفس بالا به عنوان مربی رئال: «بله، من اعتماد به نفس بالایی دارم چون مربی رئال مادرید هستم و ما این تیم بزرگ را داریم. من به هواداران نیز اعتماد دارم که به ما کمک خواهند کرد. من فکر می‌کنم در طرف خوب و درست هستم، اما توخل نیز فکر می‌کند بایرن طرف درست است.»

آنچلوتی در مورد دوره کوتاه خود در مونیخ و اینکه او در رئال خوشحال‌تر به نظر می‌رسد: «این یک داستان قدیمی است. من آن را در دو چیز توضیح می‌دهم. در نهایت، ما باید یک کار انجام دهیم. ما مربیان یک ایده داریم و باید از حمایت باشگاه برخوردار باشیم. اگر کار شما خوب پیش نمی‌رود و حمایت هم نشوید، بهتر است مانند آنچه در بایرن اتفاق افتاد، راهمان را جدا کنیم. با این حال من با هوینس و رومینیگه هنوز هم رابطه بسیار خوبی دارم.»

آنچلوتی در مورد شیطنت بلینگام قبل از پنالتی زدن هری کین و اینکه کین باید همچنان کاپیتان انگلیس بماند، گفت: «من فکر می‌کنم باید به همه احترام بگذاریم. معتقدم آنها رابطه بسیار خوبی  دارند و بله، البته که باید کاپیتان بماند.»

جشن قهرمانی لالیگا: «روز شنبه ما خوشحال بودیم که بازی را بردیم و سپس لالیگا را. ما باید شادی خودمان را کنترل می‌کردیم تا برای این بازی آماده شویم. اکنون لالیگا بازی نداریم و پنجشنبه به این موضوع فکر خواهیم کرد که چگونه جشن بگیریم. البته که مشتاق جشن گرفتنیم.»

آیا بایرن بیشترین شباهت را به رئال مادرید دارد: «بله، بسیار شبیه است. آنها بازیکنانی با تجربه زیاد در باشگاه دارند.»

بازی بدون مودریچ و کروس: «در آینده خواهیم دید. آنها اخیرا خیلی کم کنار هم بازی کرده‌اند ولی می‌توانند این کار را انجام دهند. ما از داشتن این دو ستاره خوشحالیم و به برنامه ریزی در غیابشان فعلا فکر نمی‌‍کنیم.»

ایده مربیگری آنچلوتی: «باید با داشته‌هایتان خود را وقف بدهید. من فقط به یک سیستم و ایده واحد اعتقاد ندارم.»

دیدگاه‌ها