کد خبر : 2019809 | 18 اردیبهشت 1403 ساعت 16:23 | 11.4K بازدید | 6 دیدگاه

سیو نجات بخش مقابل چشمان آلن دینکا؛

نیازمند مقابل رنجبری ترشتگن شد (عکس)

پیام نیازمند در جریان نیمه اول دیدار برابر استقلال خوزستان یک واکنش خیره‌کننده داشت.

نیازمند مقابل رنجبری ترشتگن شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، استقلال خوزستان در نیمه اول دیدار برابر سپاهان دو حمله زهردار داشت که در فاصله چند دقیقه اتفاق افتادند؛ اولی شوت محمود مطلق زاده بود و دومی ضربه‌ای سنگین از محوطه شش قدم که گرفتن آن کار هر دروازه‌بانی نبود.

این موقعیت روی نفوذ حسین ساکی و ارسال توپ به محوطه جریمه از سمت راست خط دفاعی سپاهان ایجاد شد و در حالی که پس از یک رفت و برگشت توپ مقابل پیمان رنجبری افتاده بود و سیاوش یزدانی هم نقش بر زمین بود، مهاجم استقلال خوزستان با روی پای چپ به توپ شوت محکمی زد که در چهار پنج متری او پیام نیازمند قرار داشت.

نیازمند زمان کوتاهی برای نجات دروازه‌اش در اختیار داشت، اما به مانند آندره ترشتگن کمی خودش را به توپ نزدیک کرد و سپس دست و بدنش را باز کرد که در ادامه شوت محکم پیمان رنجبری به سر او خورد و کرنر شد.

2019341
2019342
2019340

سپاهان در این مسابقه تیم برتر میدان بود، اما مهاجمان این تیم فرصت سوزی زیادی کردند تا شانس کسب سه امتیاز به راحتی در خانه از دست برود.

نکته قابل توجه این مسابقه حضور آلن دینکا مربی گلرهای تیم ملی بود که برای تماشای نمایش پیام نیازمند و حسن پورحمیدی به ورزشگاه نقش جهان رفته بود.

دیدگاه‌ها