کد خبر : 2019816 | 18 اردیبهشت 1403 ساعت 16:37 | 37.8K بازدید | 33 دیدگاه

ستایش جود و نوله از لوکا

حیرت جوکوویچ و بلینگام: چقدر خوبه این مودریچ!

گفت‌وگوی تازه انتشار یافته نواک جوکوویچ و جود بلینگام در مورد لوکا مودریچ در حاشیه مراسم لاروس، توجهات را به خود جلب کرده است.

حیرت جوکوویچ و بلینگام: چقدر خوبه این مودریچ!

به گزارش "ورزش سه"، «موفق باشی جود، کارهایی که تاکنون انجام داده‌ای، شگفت انگیز بوده است. به همین مسیر ادامه بده»، اینها جملات تحسین برانگیزی بود که نواک جوکوویچ به جود بلینگام در مراسم جوایز ورزشی لاروس 2024 مادرید گفت. 

اعجوبه تنیس دنیا ال کلاسیکو را از نزدیک تماشا کرد و دید که چطور بلینگام با گل خود در دقیقه 91 رئال را به پیروزی رساند. یک روز بعد از آن بازی این دو یکدیگر را در مراسم لاروس ملاقات کردند.

2019344

جوکوویچ به جود گفت: «من یک کارشناس فوتبال نیستم اما هنگام تماشای بازی، متوجه قدرت ذهنی، دقت و واکنش‌های تو در بازی شدم. تو همیشه سعی می‌کردی بدوی و اگر توپ را از دست می‌دادی، ناامید نمی‌شدی. تو فقط بیست سال داری اما ویژگی‌های یک قهرمان بزرگ را داری. تو متواضعی و یک انسان خوب.»

نوله ادامه داد: «این یک کلاسیکوی میخکوب کننده بود. تو خیلی خوب از عهده کار برآمدی. در طول بازی من دنبالت می‌کردم و چقدر درگیر بازی بودی. بسیار متمرکز.»

2018222

جوکوویچ از مودریچ هم تمجید کرد: «مودریچ هم خیلی خوب بود. او دوست خوب من است و حتی در این سن هم فوق العاده بازی می‌کند. لوکا چقدر خوب بازی کرد.»

بلینگام نیز در جواب گفت: «بله، او چطور می‌تواند در سن 38 سالگی  اینگونه بازی کند. شبیه الان من بازی می‌کند، نه؟»

دیدگاه‌ها