کد خبر : 2019819 | 18 اردیبهشت 1403 ساعت 16:40 | 18.6K بازدید | 35 دیدگاه

آخرین وضعیت دریافت مجوز حرفه‌ای پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس مدعی است با بارگذاری مستندات مربوط به مالکیت، در انتظار نظر نهایی کنفدراسیون آسیاست.

آخرین وضعیت دریافت مجوز حرفه‌ای پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آخرین مرحله از دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس اختصاص به تعیین مالکیت این باشگاه داشت. موضوعی که با توجه به مالکیت مشترک سرخابی‌ها توسط وزارت ورزش، پیش از این همواره دردسر بزرگی برای فوتبال ایران محسوب می‌شد.

اکنون اما بعد از سال‌ها این موضوع برطرف شده و استقلال به پتروشیمی واگذار شد و پرسپولیس نیز از طریق کنسرسیوم به شش بانک واگذار شد از ماجرای مالکیت مشترک به این شکل خلاص شوند و در انتظار دریافت مجوز حرفه‌ای خود باشند.

امیر علی حسینی معاون بین الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص روند دریافت مجوز حرفه‌ای این باشگاه اینطور توضیح داده است: ما قبل از این نسبت به تهیه و بارگذاری مدارک و مستندات اقدام کرده بودیم. آخرین مورد همان بحث مالکیتی بود که با تشریک مساعی وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های ذیربط انجام شد و بلافاصله اقدامات برای تهیه و تنظیم مدارک و ترجمه آنها را صورت دادیم. بارگذاری این موارد نیز در موعد زمانی اعلام شده و فرصت‌هایی که فدراسیون فوتبال از کنفدراسیون اخذ کرد، در سامانه صدور مجوز بارگذاری شده است که منتظر بررسی آنها و اعلام نظر هستیم. برای پیگیری این امور حتی در روزهای تعطیل، بخش‌های درگیر در باشگاه و فدراسیون در حال انجام وظایف هستند.

دیدگاه‌ها