کد خبر : 2019923 | 19 اردیبهشت 1403 ساعت 00:52 | 10K بازدید | 13 دیدگاه

آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود

سردار آزمون درباره شرایطی که در ماه‌های اخیر در تیم ملی تجربه کرده است صحبت کرد.

آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون اتفاقات جام ملت‌های آسیا را مرور کرد و اعتقاد دارد که اگر کمی خوش‌شانسی همراه تیم ملی بود می‌توانستند جام قهرمانی را بالای سر ببرند و با ابراز امیدواری نسبت به آینده خوش‌بینی خود را اعلام کرد.

سردار درباره شرایط بازی با قطر گفت: اصلا از باخت خوشم نمی‌آید و حذف از جام ملت‌ها تلخ بود، خیلی بدشانس بودیم اما فوتبال همین است و کاری نمی‌توان کرد، در بعضی از مسابقات یک موقعیت دارید و برنده می‌شوید و در بعضی مسابقات موقعیت‌های زیادی دارید اما بازنده می‌شوید، ما مقابل قطر بد کار نکردیم و توپ علی جهانبخش اگر گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد.

سردار در ادامه نسبت به اینکه شکست در جام‌ملت‌ها او را ناامید کرده است گفت: اتفاقات آن جام را فراموش کردم، همان‌طور که اگر قهرمان هم می‌شدیم قرار نبود در باد قهرمانی بخوابیم، توانستم اتفاقات تلخ جام ملت‌ها را بپذیرم و برای آینده آماده باشم.

آزمون درباره تجربه کار کردن با قلعه‌نویی گفت: در دوران حضور امیر قلعه‌نویی نتایج خوبی گرفتیم، اما در بدترین زمان مقابل قطر شکست خوردیم، از زمانی که امیر قلعه‌نویی آمده آزادی عمل و اعتماد به نفس خوبی به من داده است و توانستم گل‌های زیادی به ثمر برسانم، او شرایطی را فراهم کرده تا بتوانم درون زمین با آزادی بیشتری کارهای خودم را انجام دهم.

آزمون در انتها شیرین‌ترین و تلخ‌ترین بازی دوران ملی خود را معرفی کرد و گفت: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد دوران فوتبال من بود و باخت مقابل آمریکا یکی از تلخ‌ترین بازی‌هایی بود که تجربه کردم.

دیدگاه‌ها