کد خبر : 2019926 | 19 اردیبهشت 1403 ساعت 00:58 | 14.3K بازدید | 33 دیدگاه

مارکینیوش:

دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد

مارکینیوش، بازیکن پاری سن ژرمن، معتقد است که آن‌ها نسبت به دورتموند تیم بهتری بودند اما بدون توجه به جزئیات کوچک به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود نکردند.

دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد. پی‌اس‌جی در بازی رفت هم با همین نتیجه شکست خورده بود و با تکرار آن، قید صعود به فینال را زد.

پی‌اس‌جی در بازی امشب کمی بدشانس هم بود چرا که 6 بار به تیرک دروازه حریف ضربه زد و نتوانست راه گلزنی به تیم آلمانی را پیدا کند.  

2019562

مارکینیوش، بازیکن پاری سن ژرمن، پس از بازی در مصاحبه به کانال پلاس گفت: "آن‌ها کار خاصی انجام ندادند. آن‌ها دو گل از کرنر و یک پاس عمقی که ما روی آن کار کرده بودیم، به ثمر رساندند. باید بهتر دفاع می‌کردیم. به جزئیات کوچک دقت نکردیم، ما خیلی بیشتر از آن‌ها موقعیت گل خلق کردیم. ما موثر نبودیم. آن‌ها کارآمد بودند، دو گل زدند و هر دو بازی را بردند."

او درباره دلایل شکست تیمش گفت: "چیزهای زیادی برای حذف از این رقابت وجود دارد. در ابتدای فصل هیچکس باور نمی‌کرد که ما تا این حد پیش برویم. ما چون الان حذف شدیم نباید همه چیز را دور بریزیم. باید به یاد داشته باشیم که این یک پروژه جدید با مربی جدید است. چیزهای مثبتی برای فصل آینده وجود دارد. هواداران و خانواده‌های ما باید پس از حذف آرامش خود را حفظ کنند. هر دو تیم در این رقابت‌ها پیشرفت کرده‌اند، ما خیلی به هم نزدیک بودیم. باید بهتر کار می‌کردیم و برنده می‌شدیم."

دیدگاه‌ها