کد خبر : 2020053 | 19 اردیبهشت 1403 ساعت 19:57 | 16.5K بازدید | 15 دیدگاه

مس سونگون 1 سایپا 1؛

لیگ‌یک / دشت یک امتیازی سرمربی جدید سایپا از تبریز

مس سونگون در‌ یکی از بازی‌های هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال ایران مقابل مهمانش سایپا به نتیجه مساوی یک-یک رسید.

لیگ‌یک / دشت یک امتیازی سرمربی جدید سایپا از تبریز

به گزارش "ورزش‌سه"، مس سونگون و سایپا در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ یک امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
جالب اینکه هر دو گل این مسابقه از دقیقه 85 به بعد بود که به ثمر رسید و تا پیش از این دقیقه شاهد بازی پایاپایی از سوی دو تیم بودیم که البته در برخی دقایق تیم میزبان مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشت. ابتدا مهدی حقیقت با اشتباهی که مقابل دروازه خودی داشت سبب شد تا مهدی خدایاری گل اول بازی و سایپا را ثبت کند ولی فقط دو دقیقه بعد محمد زینال خیری از راه رسید و در شلوغی محوطه جریمه حساب کار را به تساوی کشید.
در این مسابقه با وجود اینکه مس سونگون پس از استخدام علی‌اصغر کلانتری نمایش‌های خوبی داشته، اما سایپا که بار دیگر پس از کنار گذاشتن مجتبی سرآسیایی به سراغ مهدی حسینی‌نسب رفته، عملکرد قابل قبولی در طول مسابقه داشت و توانست حداقل با یک امتیاز از تبریز به تهران بازگردد.
با این تساوی هر دو تیم سایپا و مس سونگون 42 امتیازی شدند ولی به دلیل تفاضل گل بهتری که نارنجی‌پوشان تهرانی و همینطور آریو نسبت به مس دارد، تیم حسینی‌نسب در رتبه ششم و مس در رتبه هشتم جای دارند.

دیدگاه‌ها