کد خبر : 2020135 | 20 اردیبهشت 1403 ساعت 02:06 | 55.2K بازدید | 97 دیدگاه

آنچلوتی: کامبک‌های ما جادویی‌اند و توضیحی ندارند

کارلو آنچلوتی به هواداران و بازیکنان رئال مادرید بابت خلق یک شب ماندگار دیگر در سانتیاگو برنابئو افتخار کرد.

آنچلوتی: کامبک‌های ما جادویی‌اند و توضیحی ندارند

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی پس از کامبک شگفت‌انگیز رئال مادرید برابر بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا نمی‌توانست خوشحالی‌اش را پنهان کند. او در نشست خبری پس از بازی از بازیکنان و هواداران رئال تمجید کرد و بابت خلق یک شب جادویی از آنها تشکر کرد.

چه احساسی دارید؟
دوباره اتفاق افتاده است، اتفاقی که غیرقابل توضیح است دوباره تکرار شده است. این چیزی جادویی است و هیچ توضیحی ندارد. اما باز هم هواداران باورنکردنی بودند، یک استادیوم عالی که کمک می‌کند و بازیکنانی که دست از کار کشیده‌اند دوباره باور می‌کنند. بازیکنان فصلی را پشت سر گذاشتند که هیچکس انتظارش را نداشت، و من هم چنین انتظاری را نداشتم. رسیدن به فینال یک موفقیت بزرگ است.

کلید موفقیت‌های رئال مادرید؟
اینجا کاپیتانی وجود دارد که نامش فلورنتینو پرز است و بقیه ما ملوان هستیم. او توانسته این نسل باشکوه از بازیکنان را گرد هم بیاورد. رئال مادرید خانواده‌ای است که به خوبی توسط او اداره می‌شود.

2019908

درخشش خوسلو؟
او بازیکنی است که کمک‌های زیادی به ما کرده است. او بازتابی کامل از کل تیم است. او بدون از دست دادن اعتماد‌به‌نفس و اشتیاقش، کمک‌های زیادی به تیم کرده است.

جنجال‌های داوری بازی؟
داور سوت می‌زند، ما توقف می‌کنیم و آنها گل می‌زنند. ممکن است آفساید نبوده باشد اما ما ایستاده بودیم. آنها از این گل شکایت می‌کنند و ما از گل دیگری که به دلیل زمین افتادن کیمیش رد شد اعتراض می‌کنیم.

هواداران؟
آنها تفاوت را ایجاد کردند و ما خوشحالیم که در این محیط با هواداران بازی می‌کنیم.

دیدگاه‌ها