کد خبر : 2020171 | 20 اردیبهشت 1403 ساعت 13:42 | 62.1K بازدید | 32 دیدگاه

یک سرمربی آشنا در راه لیگ برتر (عکس)

چادرملو اردکان با پیروزی مقابل خوشه طلایی یک قدم دیگر به لیگ برتر نزدیک شد.

یک سرمربی آشنا در راه لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت در هفته‌های پایانی لیگ دسته اول به اوج خود رسیده و دیروز هم سه تیم بالانشین جدول لیگ برتر موفق به کسب پیروزی برابر حریفان خود شدند و نفت مسجدسلیمان هم عملا شانس صعود را از دست داد، اما در این بین شاگردان سعید اخباری توانستند با حفظ رتبه دوم جدول، شرایطشان را بهتر کنند.

2019956

سعید اخباری که تجربه سرمربیگری در لیگ برتر همراه با سایپا و ماشین‌سازی را داشته، انگیزه زیادی دارد تا چادرملو را در دومین سال فعالیت و حضورش در لیگ یک، به سطح اول فوتبال ایران برساند و دیروز هم توانستند برد ارزشمندی در حضور هواداران یزدی مقابل خوشه طلایی به دست بیاورند و از کورس عقب نمانند.

شاگردان اخباری دیروز با وجود اینکه فقط یک بار دروازه خوشه طلایی ساوه را باز کردند، اما سراسر حمله بودند و عملکرد کاملا تاکتیکی و هجومی برابر حریف خود داشتند که در نهایت هم توانستند روی ارسال سعید محمدی‌فرد و ضربه سر یحیی‌زاده به گل برتری دست پیدا کنند.

چادرملو اردکان در حال حاضر دو امتیاز بیشتر از فجر شهید سپاسی شیراز دارد و در رتبه دوم جدول لیگ یک قرار گرفته و امیدوار است در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل و جدال‌های حساسی مثل مس کرمان، فجر و... موفق کار کند و لیگ برتری شود.

دیدگاه‌ها