کد خبر : 2020270 | 21 اردیبهشت 1403 ساعت 07:01 | 64.8K بازدید | 45 دیدگاه

از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و تنبیه شدیم؛

حرف‌های جالب ستاره ذوب‌: گل استقلال استثنایی بود!

محسن آذرباد می‌گوید ذوب‌آهن بیشتر از تمام لیگ برتر برابر استقلال موقعیت ایجاد کرده است.

حرف‌های جالب ستاره ذوب‌: گل استقلال استثنایی بود!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در لحظات پایانی دیدار با استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر بازی را واگذار کرد تا بدون امتیاز تهران را ترک کند. محسن آذرباد در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی با استقلال واقعا قشنگ و تماشاگرپسند بود و هر کسی که بازی را دید، لذت برد اما برای ما غمگین تمام شد. ما در این مسابقه تیم خیلی خوب و شایسته‌ای بودیم و به نظرم باخت، حق تیم ذوب‌آهن نبود.

او ادامه داد: می‌توانستیم از فرصت‌هایمان بهتر استفاده کنیم و با یک نتیجه خوب برنده بازی شویم اما فوتبال است. البته استقلال تیم بزرگی است و برابر هواداران خودش بازی می‌کرد اما با این حال دو گلی هم که ما خوردیم، جزء استثناها بود.

آذرباد در خصوص گلی که ذوبی‌ها در دقایق پایانی دریافت کرد، گفت: زیبایی‌های فوتبال به همین اتفاقات است. ما از دقیقه ۷۰ تا ۹۰، چند موقعیت گل خیلی خوب داشتیم که تبدیل به گل نشد و قسمت آنها بود که دقیقه ۹۵ به ما گل بزنند که جای جبران نداشته باشیم. البته این اتفاقات اصلا برای تیم ما قشنگ نیست؛ تیم ما خیلی نیاز داشت که بازی را ببرد و اگر ما می‌بردیم، الان ششم جدول بودیم و شرایط‌مان خیلی بهتر بود.

2010549

بازیکن ذوب‌آهن در خصوص اعتراض اعضای این تیم به داوری و عدم اخراج روزبه چشمی عنوان کرد: کارشناسان داوری نظرشان را دادند و همه چیز مشخص است، اما دیگر صحبت درباره داوری فایده‌ای ندارد. چند هفته‌ای است که ذوب‌آهن از این موضوع ضربه می‌خورد. در نیم فصل دوم که من به این تیم آمدم، ۴-۵ پنالتی صد درصد برای ذوب‌آهن گرفته نشد. این موضوع خیلی روی امتیازگیری و شرایط جدول تاثیرگذار است. با این حال من معتقدم صحبت در این باره درست نیست و چیزی هم عاید ما نمی‌شود. فقط حسرت می‌خوریم و اتفاق خاصی هم نخواهد افتاد.

وی در خصوص حواشی بازی با استقلال و درگیری حامدی‌فر با مهرداد رضایی گفت: من در آن لحظه در رختکن بودم اما شنیدم که دیروز به کمیته انضباطی رفتم. امیدوارم کمیته انضباطی به راحتی از این موضوع رد نشود و حقی از کسی ضایع نشود، به‌خصوص که مهرداد دو هفته‌ای بود به دلیل مصدومیت بازی نمی‌کرد و ضربه‌ دقیقا به آن ناحیه خورد و به نظر فصل را از دست داد.

این بازیکن سپس به تمجید از ربیعی پرداخت و گفت: آقای ربیعی یک مربی شناخته‌شده در فوتبال است و نیازی به صحبت‌های من نیست. ایشان خیلی زحمت می‌کشند و نکات فنی و تاکتیکی خوبی را در اختیار ما قرار می‌دهند. اگر دقت کنید هیچ تیمی به اندازه ما برابر استقلال موقعیت ایجاد نکرده بود و این نشان‌دهنده توانایی‌های آقای ربیعی است.

1984237

آذرباد درباره دلیل عدم نتیجه‌گیری ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر گفت: ما در بازی‌های اخیر می‌توانستیم نتایج خیلی خوبی بگیریم و به راحتی پنجم جدول باشیم، اما فوتبال همین است و اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنید، تنبیه می‌شوید. باید از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم که نشد.

او در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: چهار بازی و ۱۲ امتیاز بازی مانده و امیدوارم بتوانیم از این چهار بازی امتیاز مناسب بگیریم و رتبه‌مان را در جدول بهتر کنیم. مطمئن باشید ما برابر هر تیمی که قرار می‌گیریم، تمرکز همه بچه‌ها و کادرفنی روی این است که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او در پایان درباره دیدار آینده ذوب‌آهن برابر پیکان اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این مسابقه هم قطعا دشوار خواهد بود. ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و باید پیروز مسابقه باشیم؛ امیدواریم این اتفاق رخ بدهد.

دیدگاه‌ها