کد خبر : 2020292 | 21 اردیبهشت 1403 ساعت 10:33 | 59.4K بازدید | 34 دیدگاه

ستاره النصر: رونالدو آهنگ‌هایم را گوش می‌دهد!

اندرسون تالیسکا، مهاجم النصر عربستان، تایید کرد که کریستیانو رونالدو به آهنگ‌های او گوش می‌دهد.

ستاره النصر: رونالدو آهنگ‌هایم را گوش می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، اندرسون تالیسکا بنفیکا را ترک کرد تا به دنبال چالش‌های عجیب و غریب باشد. این بازیکن قاره اروپا را به مقصد آسیا ترک کرد، ابتدا به چین رفت و سپس با قراردادی 8 میلیون یورویی به النصر پیوست.

پس از دو فصل حضور در النصر، این بازیکن برزیلی هرگز تصور نمی‌کرد در ژانویه 2023 اتفاق عجیبی رخ بدهد و کریستیانو رونالدو این باشگاه عربستانی را انتخاب کند.

رونالدو پس از قطع همکاری با منچستریونایتد به دنبال اختلاف با اریک تن‌هاخ، پروژه غیرمنتظره فوتبال در عربستان سعودی را انتخاب کرد و به النصر پیوست. اکنون تالیسکا در کنار رونالدو جزء بازیکنان اصلی ترکیب تحت هدایت لوئیس کاسترو است و او در مصاحبه با نشریه گلوب اسپورت در مورد رابطه با این فوق ستاره پرتغالی صحبت کرده است.

1995609

تالیسکا گفت: "به عنوان بازیکن جوانی که او را در رئال مادرید دنبال می‌کردم، بازی کردن کنار رونالدو یک رویا بود. رابطه من با او بسیار خوب است، رونالدو مردی بسیار متواضع و بسیار آرام است. در زمین ما رابطه بسیار خوبی داریم، هر کدام به دنبال هدف خود هستند، کمک به باشگاه، گلزنی، تاثیر روی بردها."

تالیسکا همینطور تایید کرد که آن‌ها به یک زبان صحبت می‌کنند: "همه بازیکنان خیلی به هم نزدیک هستند، اما با رونالدو، الکس تلس، اوتاویو، ما بیشتر به یک زبان صحبت می‌کنیم، ارتباطات بسیار بهتر است."

تالیسکا اخیرا به عنوان یک خواننده کارش را در خارج از دنیای فوتبال شروع کرده و نام هنری‌اش «اسپارک» است. از او سوال شد که آیا رونالدو به آهنگ‌های او گوش داده است یا خیر. تالیسکا گفت: "همه در النصر آهنگ‌های من را می‌شناسند. کریستیانو هم چند آهنگ من را گوش داده است."

دیدگاه‌ها