کد خبر : 2020303 | 22 اردیبهشت 1403 ساعت 02:24 | 15.8K بازدید | 30 دیدگاه

فینآلونسو: دو پیروزی برای دو جام دیگر!

ژابی آلونسو و تیمش تنها دو برد تا کسب سه گانه فاصله دارند.

فینآلونسو: دو پیروزی برای دو جام دیگر!

به گزارش "ورزش سه"، این تیم نمی‌تواند ببازد! بایرلورکوزن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا به تساوی 2-2 مقابل رم دست یافت و در چهل و نهمین بازی فصل همچنان بدون شکست باقی ماند.

فینآلونسو! اکنون تنها دو برد تا سه گانه قهرمانی بوندس‌لیگا، جام حذفی و لیگ اروپا باقی مانده است.

درام لورکوزن! رویای سه‌گانه زنده است

یوسیپ استانیسیچ آخرین کار را در درام نیمه نهایی انجام می‌دهد و در آخرین دقیقه (7+90) گل را به ثمر رساند تا نتیجه را 2-2 کند.

قبل از این که استانیسیچ گل فوق العاده را به ثمر برساند، مانچینی با گل به خودی دروازه رم را باز کرده بود. با گل استانیسیچ، بار دیگر، تیم دقیقه آخری لورکوزن از شکست فرار کرد. اکنون آن‌ها به آمار 32 گل از دقیقه 80 به بعد در مسابقات دست پیدا کرده‌اند.

پس در نهایت این نتیجه تساوی با وجود برتر 2-0 در بازی رفت برای صعود فینال کافی است. در آنجا لورکوزن با آتالانتا روبرو می‌شود که در نیمه نهایی مارسی را 3-0 شکست داد. لورکوزن در بازی شب گذشته از ابتدا با هیجان بالا بازی کرد و گاهی اوقات تیم ایتالیایی را به عقب می‌زدند.

در دقیقه 29 پالاسیوس بهترین فرصت گلزنی را داشت که ضربه آزاد او از فاصله 18 متری به تیرک دروازه رم برخورد کرد.

2020203

اما دو پنالتی بازی را به تساوی کشاند!

اول، جاناتان تاه روی سردار آزمون در محوطه جریمه خطا کرد که لئاندرو پاردس در دقیقه 43 گل زد تا نتیجه را 1-0 کند.

رم برتری‌اش را دوبرابر کرد! به دلیل برخورد توپ با دست هلوژک داور پنالتی اعلام کرد و پاردس این بار در دقیقه 66 روی ضربه پنالتی نتیجه را 2-0 کرد.

آلونسو قبل از بازی به تیمش هشدار داده بود: "بازی می‌تواند خطرناک باشد. یک گل به سرعت شرایط را تغییر می‌دهد." سال گذشته لورکوزن در نیمه نهایی مقابل رم شکست خورده بود.

ادموند تاپسوبا، دفاع لورکوزن، قبل از بازی گفته بود: "ما سال گذشته رنج زیادی کشیدیم.  دیدم برخی از هواداران گریه می‌کنند. این برای ما بسیار دردناک بود. حالا این به ما بستگی دارد، بعد از تمام کارهایی که هواداران در این فصل برای ما انجام دادند، هیجانی را به آن‌ها بدهیم که سال گذشته نداشتند."

2015731

گفت و انجام شد!

جایزه هواداران سومین فینال اروپایی در تاریخ باشگاه (قهرمانی جام یوفا مقابل اسپانیول در سال 1988، شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در سال 2002) در 22 می به میزبانی دوبلین است.

لورکوزن یک هفته عالی را پیش رو خواهد داشت: جشن قهرمانی بوندس‌لیگا در 18 می، سپس فینال اروپا و در 25 می هم فینال جام حذفی.

فینآلونسو – لورکوزن اکنون تنها دو برد تا سه گانه فاصله دارد!

دیدگاه‌ها