کد خبر : 2020309 | 21 اردیبهشت 1403 ساعت 12:43 | 26K بازدید | 26 دیدگاه

ریسک بزرگ ژابی آلونسو: بازی دادن به ستاره مصدوم

بایرلورکوزن صعود به فینال لیگ اروپا را جشن می‌گیرد اما نگران فوق ستاره خود است. ژابی آلونسو، سرمربی تیم، وضعیت فلوریان ویرتز را فاش کرد.

ریسک بزرگ ژابی آلونسو: بازی دادن به ستاره مصدوم

به گزارش "ورزش سه"، فلوریان ویرتز چه مشکلی دارد؟ این همان چیزی است که بسیاری از هواداران بایرلورکوزن در بازی مقابل رم به آن فکر کردند. او مدام احساس درد داشت و به معنای واقعی کلمه از نیمه حریف لنگان لنگان رد می‌شد.

بایر لورکوزن و ویرتز صعود دراماتیک به فینال لیگ اروپا را جشن گرفتند اما نگرانی‌هایی در مورد این ستاره آلمانی وجود دارد. ژابی آلونسو فاش کرد که وضعیت سلامتی این بازیکن چگونه است: "او با مصدومیت وارد بازی شد. ویرتز از ناحیه عضله ران دچار آسیب شده است. او مشکل داشت و کمی لنگ می‌زد اما می‌خواست به تیم کمک کند. او هنوز هم بازیکن خوبی است حتی اگر در اندازه 70 درصد آماده باشد.

2020215

در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی، مربی اسپانیایی تایید کرد که بازیکن تیمش از یک مصدومیت رنج می‌برد: "ویرتز به سرعت بهبود پیدا نمی‌کند. ما به کمی زمان بیشتر نیاز داریم. این فقط یک ضربه است، اما به زمان بیشتری نیاز داریم." آلونسو با دکتر تیم صحبت کرد و گفت: "البته باید پیشرفت در بهبود ویرتز را ببینیم. خطر خاصی وجود داشت اما دلیل ریسک کردم. تعویض او به خوبی نتیجه داد."

آیا می‌توانید برای فینال روی ویرتز حساب کنید؟ آلونسو پاسخ داد: "در حال حاضر نگران این موضوع نیستم."

دیدگاه‌ها