کد خبر : 2020332 | 21 اردیبهشت 1403 ساعت 14:41 | 33.6K بازدید | 22 دیدگاه

رونمایی از پیراهن پی‌اس‌جی: بدون امباپه! (عکس)

تصاویر مربوط به پیراهن فصل آینده پاری سن ژرمن بدون حضور کیلیان امباپه منتشر شده است.

رونمایی از پیراهن پی‌اس‌جی: بدون امباپه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز رقابت‌های فصل 24-2023 به پایان نرسیده است، بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی با همکاری شرکت‌های تولید لباس مطرح در ورزش در حال رونمایی از پیراهن‌هایی هستند که قرار است در فصل آینده به تن داشته باشند.

شرکت نایکی که حامی مالی پیراهن‌های باشگاه پاری سن ژرمن است، ساعتی قبل تصاویر مربوط به پیراهن اول این تیم در فصل 25-2024 را منتشر کرد و نکته جالبی که در این رونمایی وجود داشت غیبت امباپه بود که همیشه چهره اول این باشگاه به حساب می‌آمد.

2020251

به نظر می‌رسد که جدایی این بازیکن فرانسوی از پی‌اس‌جی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی صددرصد قطعی است و هیچ تغییری در نظر او به وجود نیامده و مدیران این باشگاه هم این موضوع را پذیرفته‌اند و به نوعی سعی کرده‌اند که از این بازیکن عبور کنند.

یکی از اقدامات جالبی که پی‌اس‌جی و نایکی در این رونمایی داشته‌اند، این است که تصاویر مربوط به پیراهن اول فصل بعد را با استفاده از هوش مصنوعی طراحی کرده‌اند که به گفته خودشان برای اولین بار در تاریخ این باشگاه چنین اقدامی انجام شده و با استقبال بسیاری هم از سوی هواداران این تیم روبرو شده است.

2020252

دیدگاه‌ها