کد خبر : 2020333 | 21 اردیبهشت 1403 ساعت 14:51 | 37.4K بازدید | 24 دیدگاه

تحقیر رم در آلمان: خداحافظ ای زیبا!

حذف رم در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل بایرلورکوزن با حواشی زیادی همراه شد.

تحقیر رم در آلمان: خداحافظ ای زیبا!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دانیله ده‌روسی با وجود انجام یک بازی عالی و برتری 2-0 مقابل بایرلورکوزن، در نهایت دو گل از این تیم دریافت کردند تا تیم آلمانی به فینال لیگ اروپا صعود کند و حریف آتالانتا شود.

بدون فرپلی، لورکوزن در این بازی احترام حریفش را نگه نداشت. اول از همه جرمی فریمپونگ، وینگر بایر، با رفتارهای عجیب روی اعصاب بازیکنان حریف بود.

پس از گل تساوی و هم پس از سوت پایان، این بازیکن هلندی همراه امین عدلی، هم تیمی‌اش، به سمت میله اسویلار، دروازه‌بان رم، رفتند و سپس با نیمکت رم هم این کار را انجام داد.

ناگفته نماند که این رفتارها به واکنش جالوروسی‌ها منجر شد و تنها با مداخله داور چهارم و برخی از افرادی روی نیمکت هر دو تیم، درگیری جدی به وجود نیامد.

2020256

فریمپونگ در زمان مصدومیت اسپیناتزولا با اینکه دیده بود بازیکن ایتالیایی روی زمین افتاده، مستقیم به توپ ضربه زد و سعی داشت گلزنی کند. در این مورد بازیکنان رم به شدت عصبانی شدند و لورنزو پلگرینی بازیکن لورکوزن را هُل داد.

فریمپونگ پس از پایان بازی، در مقابل میکروفن‌ها گفت: "این احساس فوق العاده‌ای است، به خصوص شکست دادن رم. آن‌ها زیاد صحبت کردند... بنابراین خوشحالم که آن‌ها را شکست دادیم."

بعد از برد؛ پس از بازی هم بازیکنان رم با اتفاق دیگری رو به رو شدند. بعد از سوت پایان، دی‌جی‌های آلمانی همچنین آهنگ "بلا چائو" (آهنگ معروف ایتالیایی با عنوان خداحافظ ای زیبا) را از بلندگوها پخش کردند که یک روش تمسخرآمیز واضح برای واکنش به حذف تیم ایتالیایی بود.

لورکوزن تنها نبود، سویا نیز حذف رم را جشن گرفت! باشگاه اسپانیایی، آخرین قهرمان لیگ اروپا، توییتی منتشر کرد (و سپس حذف کرد) که در آن به طور استعاری با بایرلورکوزن به دلیل شکست دادن رم در لیگ اروپا دست داد، همان‌طور که رم چند سال پیش این کار را خطاب به سویا انجام داده بود.

دیدگاه‌ها