کد خبر : 2020363 | 21 اردیبهشت 1403 ساعت 16:47 | 139.1K بازدید | 77 دیدگاه

بکام شیفته ستاره رئال شد: باورنکردنی است!

دیوید بکام، ستاره سابق رئال مادرید، از عملکرد جود بلینگام در این تیم تمجید کرد.

بکام شیفته ستاره رئال شد: باورنکردنی است!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند به رئال مادرید پیوست و خیلی زود به ستاره اول این تیم تبدیل شد و توانست عملکرد درخشانی را در ترکیب تیمش به نمایش بگذارد که تحسین بسیاری را هم برای او به همراه داشت.

این ستاره انگلیسی نقش مهمی را در قهرمانی رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا و صعود این تیم به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد و حالا هواداران تیم ملی انگلیس به درخشش او در ترکیب این تیم در جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ هم امیدوار هستند.

2019019

بکام در گفتگو با تاک اسپورت در تمجید از این بازیکن اظهار داشت: «او فصل بسیار خوبی داشته و بسیار بااستعداد است، اما مسئله فقط استعدادش نیست، بلکه سبک شخصیتی او و نحوه مدیریت خودش است. او الگویی حرفه‌ای است که دقیقا می‌داند باید چه کار کند.

داشتن این پختگی برای بازیکنی به این جوانی واقعا باورنکردنی است و من فکر می‌کنم بازی در خارج از انگلیس به او کمک کرده است. او الان در رئال مادرید است که انتظارات در آن از بیشتر باشگاه‌ها بالاتر است و توانسته است این انتظارات را برآورده کند.

دیدن لبخند او و استعدادی که دارد واقعا لذتبخش و عالی است و همه ما از این که او پیراهن تیم ملی انگلیس را به تن کند و این درخشش را تکرار کند خوشحال خواهیم شد.»

دیدگاه‌ها