کد خبر : 2020408 | 21 اردیبهشت 1403 ساعت 21:31 | 48.8K بازدید | 78 دیدگاه

انتخاب غیرمنتظره هیئت مدیره، یک اصفهانی از اهواز؛

سومین مدیرعامل طلایی پوشان در یک فصل

سرانجام هیئت مدیره باشگاه سپاهان برای انتخاب جانشین منوچهر نیکفر به جمع بندی رسید.

سومین مدیرعامل طلایی پوشان در یک فصل

به گزارش "ورزش‌ سه"، باشگاه سپاهان در فصل جدید رقابت‌های ورزشی به مانند سه سال گذشته با محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه ماموریت خود را آغاز کرد، اما محدودیت‌های قانون بازنشستگی سبب جدایی قطعی مدیرعامل دلخواه هواداران شد و نوبت به منوچهر نیکفر رسید که در گذشته نیز مدیریت باشگاه را در مقطعی برعهده داشت و عضو هیئت رئیسه سپاهان هم بود.
با این حال پس از جدایی ساکت نتایج برای سپاهان به شکل عجیبی رقم خورد و آنها علاوه بر کنار رفتن از رقابت‌‌های لیگ قهرمانان آسیا در چندین مسابقه لیگ برتر هم موفق به کسب نتیجه مطلوب نشدند تا نیکفر که تحمل شعارهای روی سکوها را نداشت، خیلی زود تصمیم به استعفا بگیرد و حالا نزدیک به سه ماه بود که سپاهان بدون مدیر به کار خود ادامه می‌داد.
درنهایت در ساعات پایانی روز جمعه 21 اردیبهشت ماه 1403 هیئت مدیره باشگاه سپاهان که طی ماه‌های اخیر فشار زیادی را برای انتخاب مدیرعامل تحمل کرده بود، مهدی آذربایجانی را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی کردند.
مهدی آذربایجانی، متولد اصفهان و دانش آموخته دانشگاه‌های صنعتی اصفهان و امیرکبیر تهران است که پیش از این در مسئولیت‌هایی نظیر معاونت مالی-اقتصادی شهرداری اهواز، مدیرکل سرمایه‌های انسانی شهرداری اصفهان، عضویت هیئت رئیسه سازمان ورزش شهرداری اصفهان، دبیر و رئیس دبیرخانه شورای اسلامی شهر اصفهان و معاونت عمرانی شهرداری منطقه ۸ اصفهان فعالیت کرده است.

2020395

جالب اینکه مهدی آذربایجانی روزمه ورزشی هم دارد. داوری ملی کیوکوشین کاراته، سابقه عضویت در هیئت رئیسه کیوکوشین ایران، کسب مقام قهرمانی آسیا در مسابقات کاتا کیوکوشین و مربی‌گری کاراته سبک کیوکوشین بخشی از سوابق او در حوزه ورزش به شمار می‌رود.
در دو ماه گذشته که شایعات زیادی مبنی بر انتخاب مدیرعامل جدید سپاهان به گوش می‌رسید نام‌هایی مثل سعید آذری، امیر عطابخش، هومن فیروزی و یاسر معاصر مطرح می‌شد اما هیچکدام از آنها به میز مدیرعاملی باغ فردوس نرسیدند، تا مشخص شود که انتخاب مدیرعامل باشگاه سپاهان دشواری‌های خاص خود را دارد و به تجاربی نیاز دارد تا بتوان به خوبی از عهده اداره این باشگاه برآمد. 
نکته قابل توجه درباره مهدی آذربایجانی فضای کاری متفاوت‌تر او در سال‌های گذشته است که احتمالا تغییراتی در سبک مدیریتی باشگاه سپاهان هم ایجاد خواهد کرد.
آذربایجانی به زود باید تصمیمات مهمی برای اداره تیم‌های مختلف ورزشی باشگاه از جمله تیم فوتبال بگیرد و باید دید دوره مدیریتی او چه مدت طول خواهد کشید و چقدر از او در پایان دوره‌اش به عنوان یک مدیر در یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران موفق یاد می‌شود.

دیدگاه‌ها