کد خبر : 2020784 | 23 اردیبهشت 1403 ساعت 10:32 | 91.5K بازدید | 113 دیدگاه

برنامه‌ریزی سریع برای فصل 26-2025

رئال مادرید زیر پای جوان اول اروپا نشست

رئال مادرید در حال بررسی شرایط است تا بتواند فلورین ویرتز را در پنجره تابستانی سال آینده به خدمت بگیرد.

رئال مادرید زیر پای جوان اول اروپا نشست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز یکشنبه عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را با حضور همه هوادارانش در شهر مادرید جشن خواهد گرفت. این جام پیش از این در والدیباس به فلورنتینو پرز اهدا شده بود چون شرایط برای برگزاری این مراسم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو فراهم نبود.

همه بازیکنانی که روزی طرفدار رئال مادرید بوده‌اند این فرصت را نخواهند داشت که در این مراسم حضور پیدا کنند و به مجسمه معروف سیبلس بوسه بزنند. هرچند تعداد زیادی توانسته‌اند ماموریت‌شان را به انجام برسانند و نزدیک‌تر شوند اما هنوز هم فاصله قابل توجهی دارند.

یکی از آنها ویرتز است اما این بازیکن درخشان بایرلورکوزن قرار نیست در فصل 25-2024 در ترکیب رئال حضور داشته باشد. این هدفی است که مدیران این باشگاه برای فصل 26-2025 دارند و تلاش‌ها برای عملی کردن آن انجام شده است.

رئال مادرید توانایی مالی جذب او را دارد و از مهارت خاصی در انجام مذاکرات هم برخوردار است. این کار برنامه‌ریزی نامیده می‌شود، کاری که به خوبی با تکیه بر استراتژی اقتصادی انجام می‌شود و رئال با برگزاری رویدادهای مختلف از جمله کنسرت‌ها در برنابئو این موضوع را نشان داده است.

1993339

اندریک، امباپه، یورو و احتمالا آلفونسو دیویس هنوز راه درازی برای اثبات خودشان دارند اما رئال مادرید جلوتر از همه است و مانند کاری که با جذب جود بلینگام، اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا انجام داد، دانه‌ای را کاشته و زمان نشان خواهد داد که آیا این دانه رشد می‌کند و شکوفه می‌دهد یا خیر.

اما قدم‌های اولیه به خوبی و به درستی برداشته شده است و همه چیز بستگی به این دارد که طوفان ناگهانی (بارش میلیونی از سوی تیم‌هایی مانند پاری سن ژرمن یا منچسترسیتی) این روند درست و برنامه‌ریزی شده را از بین ببرد یا شرایط به شکل دیگری پیش برود.

رئال مادرید برای مدتی طولانی شرایط این ستاره 21 ساله آلمانی را دنبال کرده است. پارگی رباط صلیبی در سال 2022 باعث شد که روند رو به رشدش متوقف شود و بسیاری منتظر جدایی‌اش از لورکوزن باشند. مسیر او به کندی پیش رفت اما امن‌تر بود چون کمک ژابی آلونسو را برای بازگشت به روزهای خوب و کسب قدرت فیزیکی و توانایی گلزنی‌اش داشت. او در 46 بازی توانسته است 18 گل به ثمر برساند و 19 پاس گل ارسال کند.

1962448

بسیاری در رئال مادرید معتقد هستند که جذب احتمالی او شبیه به جذب بلینگام است. این سبک کاری مدیران رئال شامل خوزه آنخل سانچز و خونی کالافات است که بدون نگرانی و با آرامش اما در عین حال بدون توقف و مکث پیش می‌روند.

در این فصل همه در رئال با توجه به جذب بلینگام در این روند پیش رفتند. آنها برای جذب این ستاره انگلیسی تلاش کردند، به او نشان دادند که رئال مادرید چیست و توانستند بازیکنی درخشان را به خدمت بگیرند. ماموریت همین است. سپس بحث اقتصادی مطرح می‌شود که پرز می‌تواند رای مهمی در آن داشته باشد.

رابطه رئال با لورکوزن در سطح مدیریتی در حد رابطه‌اش با دورتموند خوب نیست اما بد هم نیست چون در چند سال اخیر چند باری با هم در ارتباط بوده‌اند. این انتقالی سخت و گران‌قمیت خواهد بود اما هدف رئال در فصل 26-2025 مشخص است و آنها به دنبال ویرتز هستند که تا سال 2027 با لورکوزن قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها