کد خبر : 2020903 | 23 اردیبهشت 1403 ساعت 18:38 | 22.2K بازدید | 15 دیدگاه

امیر شرافت:

تلاش می‌کنیم یک میزبانی درخور نام ایران داشته باشیم

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل باشگاه شهداب یزد و مدیرکل ورزش و جوانان استان پیرامون میزبانی از مسابقات باشگاه‌های آسیا برگزار شد.

تلاش می‌کنیم یک میزبانی درخور نام ایران داشته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، نشست هم اندیشی میزبانی مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا در یزد با حضور امیر شرافت، مدیرعامل باشگاه شهداب یزد، زهیر حاجی حسینی مدیرکل و رضا نارگانی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.

در این نشست در خصوص تشکیل ستاد برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، آماده سازی محیطی و زیرساخت‌ها، انعقاد تفاهم‌نامه چندجانبه همکاری، تشکیل کمیته‌های فنی و اجرایی و صدور احکام مربوطه گفتگو شد.

امیر شرافت در این نشست، با تاکید بر اهمیت و لزوم هماهنگی و همراهی فی ما بین باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و دستگاه‌های اجرایی و اداری استان، اظهار داشت: این باشگاه غایت تلاش و همت خود را نسبت به میزبانی شایسته و درخور شأن ملت شریف ایران به ویژه مردم ورزش‌دوست و مهمان‌نواز یزد به کار خواهد گرفت و از هیچ تلاشی در این مهم فروگذار نخواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز این نشست گفت: میزبانی از مسابقات باشگاه‌های آسیا فرصتی برای توسعه رشته والیبال و معرفی هرچه بهتر شهر میراث جهانی یزد به دنیاست. باید با هماهنگی و جلسات متعدد برای میزبانی هرچه بهتر برای این مسابقات تلاش شود.

دیدگاه‌ها