کد خبر : 2020948 | 24 اردیبهشت 1403 ساعت 06:11 | 36.1K بازدید | 71 دیدگاه

هفته رویایی شیرازی‌ها کامل می‌شود؟

فرصت استثنایی فجر برای رسیدن به خیبر در صدر!

فجر سپاسی اگر در بازی امروز مقابل مس شهربابک به برتری دست پیدا کند، حتی با توجه به تعداد گل‌هایی که به ثمر می‌رساند، شانس رسیدن به صدر و گرفتن جای خیبر را دارد.

فرصت استثنایی فجر برای رسیدن به خیبر در صدر!

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم فوتبال شهید سپاسی شیراز پس از افتی که پشت سر گذاشت در هفته‌های گذشته عملکرد درخشانی در لیگ دسته اول داشته و حالا با توجه به حکم کمیته استیناف توانسته خودش را به سه امتیازی صدر جدول برساند. 

در حال حاضر فجر با 64 امتیاز رتبه دوم جدول لیگ دسته اول را در اختیار دارد و پشت سر این تیم چادرملوی 63 امتیازی قرار دارد. یک رتبه بالاتر هم خیبر با 67 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد.

2021197

از ساعاتی دیگر فجر در ورزشگاه حافظیه مقابل هوادارانش به مصاف مس شهربابک می‌رود و اگر بتواند با پیروزی 3 بر صفر و بیش از آن این مسابقه را پشت سر بگذارد، می‌تواند جای خیبر را در صدر جدول بگیرد. 

اگر فجر موفق به پیروزی در مصاف با مس شود، شاگردان مهدی رجب‌زاده حداقل تا روز پنج‌شنبه که خیبر باید دور از خانه با شاهین بندعامری بازی کند، در صدر باقی می‌مانند. همچنین چادرملو برگزارکننده آخرین دیدار هفته سی‌ام خواهد بود و در کرمان دیدار دشواری مقابل مس در پیش دارد که روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

2021198

دیدگاه‌ها