کد خبر : 2021075 | 24 اردیبهشت 1403 ساعت 16:29 | 6.4K بازدید | 5 دیدگاه

پیش از سه بازی سرنوشت‌ساز:

پیکان با تمام قوا برای بقا در لیگ!

دیدار ذوب آهن و پیکان یک بازی حساس در هفته بیست و هفتم خواهد بود.

پیکان با تمام قوا برای بقا در لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان امروز در شرایطی به مصاف ذوب آهن می‌رود که در صورت شکست در این مسابقه و کسب امتیاز کامل توسط نساجی یا استقلال خوزستان و امتیاز گرفتن فولاد مقابل استقلال وارد منطقه خطر می‌شود و با توجه به دیدارهای سخت سه هفته پایانی کار دشواری خواهند داشت.

پیکان در سه هفته پایانی مقابل تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهند کرد که هیچکدام از این مسابقات ساده‌ نخواهد بود و می‌تواند شرایط را برای خودروسازان تهرانی سخت‌تر کند.

دیدار مقابل تراکتور و استقلال دو تیم قدرتمند در شرایطی برگزار می‌شود که سرخپوشان تبریزی برای صعود به رتبه سوم به امتیازات ادامه لیگ نیاز خواهند داشت و آبی‌های تهران برای کسب قهرمانی باید در دیدار نهایی پیروز شوند.

بازی پیکان و فولاد حتی در صورت شکست آنها مقابل استقلال می‌تواند سرنوشت ساز باشد و نسبت به شرایط جدول در هفته بیست و نهم حساسیت بالاتری پیدا خواهد کرد.

با تمام شرایطی که وجود دارد دیدار امروز ذوب آهن و پیکان برای شاگردان عنایتی یک بازی فوق‌العاده مهم و سرنوشت‌ساز است که حتی کسب تک امتیاز در این مسابقه می‌تواند شرایط متفاوتی را در ادامه لیگ برای آنها رقم بزند.

2 تساوی و 2 شکست متوالی پیکان در چهار هفته اخیر این تیم را در منطقه خطر قرار داد و برخلاف شروع خوبی که در نیم فصل دوم داشتند همچنان وضعیت نگران‌کننده‌ای برای این باشگاه وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها