کد خبر : 2021416 | 25 اردیبهشت 1403 ساعت 22:28 | 30.8K بازدید | 56 دیدگاه

جنجال بر سر تست دوپینگ از رونالدو و یارانش

احضار هشت بازیکن النصر به کمیته ضد دوپینگ، جنجال گسترده‌ای را در فوتبال عربستان به وجود آورده است.

جنجال بر سر تست دوپینگ از رونالدو و یارانش

به گزارش "ورزش سه"، کمیته ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال عربستان امروز سه شنبه در اقدامی غافلگیرکننده در مقر باشگاه النصر عربستان حضور یافت تا از تعدادی از بازیکنان این تیم تست گرفته و آنها را خارج از چارچوب مسابقات، مورد معاینه قرار دهد.

حضور کمیته کنترل ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال عربستان در مقر باشگاه النصر برای بررسی برخی از بازیکنان و ستاره‌های خارجی این تیم چند روز مانده به آغاز دربی حساس شهر ریاض مقابل الهلال، جنجال گسترده‌ای را در فوتبال این کشور به وجود آورد.

2021982

الهلال هفته قبل توانست قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای را قطعی کند و آنها برای اینکه لیگ را بدون شکست به پایان برسانند، سه دیدار پیش روی خود دارند که مهمترین آنها، روز جمعه و برابر النصر خواهد بود.

علی العنزی روزنامه نگار ورزشی نزدیک به باشگاه النصر عربستان تایید کرد که کمیته ضد دوپینگ، کریستیانو رونالدو و هموطنش اوتاویو را احضار کرده است تا قبل از دربی ریاض، آنها را از نظر میزان مصرف استروئید معاینه کند.

البته ساعتی بعد، متعب بن عبدالله، خبرنگار رسانه سعودی 360 و عضو فدراسیون رسانه‌های ورزشی عربستان مدعی شد که آمار بازیکنان احضار شده النصر بیشتر است و علاوه بر رونالدو و اوتاویو، نفرات دیگری چون سادیو مانه، داوید اوسپینا، عبدالله الخیبری، علی لاجامی، عبدالرحمن غریب و أیمن یحیی نیز احضار شده‌اند.

2021983

حضور کمیته ضد دوپینگ در مقر باشگاه النصر، جنجال‌های گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت، زیرا هواداران این تیم با انتشار توییت‌های فراوان این سوالات را طرح کردند که چرا کمیته مذکور، راهی محل تمرین الهلال نشده و یا اینکه چرا قبل از دیدار حساس با الهلال، آنها هشت بازیکن النصر را احضار کرده‌اند؟

دیدگاه‌ها