کد خبر : 2021451 | 26 اردیبهشت 1403 ساعت 09:34 | 81.9K بازدید | 88 دیدگاه

رکوردی که پس از یک دهه شکست

بازگشت استقلال به دوران حیدری و جباری!

جلالی به سومین بازیکن استقلال در لیگ برتر تبدیل شد که بیش از 10 پاس گل در یک فصل ارسال کرده است.

بازگشت استقلال به دوران حیدری و جباری!

به گزارش ورزش سه، ابوالفضل جلالی رکود ده ساله استقلال را شکست و در کنار مجتبی جباری و خسرو حیدری در یک فصل بیش از 10 پاس گل در طول یک فصل لیگ برتر ارسال کرد و هنوز سه بازی دیگر فرصت دارد تا آمار خود را بهبود ببخشد، جلالی در دو فصل اخیر که در استقلال بازی کرد تنها یک پاس گل داده بود و دوران حضورش در سایپا با 4 پاس گل به اتمام رسید اما در این فصل از مجموع تمام فصول فوتبالی خود بیشتر پاس گل ارسال کرده است.

خسرو حیدری در فصل ۱۳۸۸-۱۳۸۷ دو پنالتی در طول فصل گرفت و ۱۰ پاس گل در بازی‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ارسال کرد، او فصل بعد 14 پاس گل در لیگ برتر و مجموعا 17 پاس گل با در نظر گرفتن بازی‌های حذفی و لیگ قهرمانان ارسال کرد تا در این زمینه رکورددار باشد.

مجتبی جباری در دو فصل متوالی در سال‌های 90-91 و 91-92 موفق شد به ترتیب 10 و 11 پاس گل در مجموع بازی‌های لیگ، حذفی و آسیا ارسال کند و او هم در طول یک فصل بیش از 10 پاس گل ارسال کرد.

2022068

ابوالفضل جلالی مدافع چپ استقلال با 10 پاس گل تنها در لیگ برتر و بدون حضور در مسابقات آسیایی و تنها یک بازی در مرحله حذفی به این رکورد رسید تا آمار شگفت‌انگیز از خودش به جا بگذارد و این فرصت را خواهد داشت تا در صورت ارسال 4 پاس گل دیگر در کنار خسرو حیدری و مجتبی جباری قرار بگیرد.

در 10 سال اخیر کرار جاسم (9پاس گل)، کاوه رضایی (8 پاس گل)، مهدی قایدی (8 پاس گل)، مهدی مهدی‌پور (7 پاس گل) بازیکنانی بودند که در آستانه دو رقمی شدن تعداد پاس‌گل قرار گرفتند اما موفق نشدند به این مهم دست پیدا کنند و جلالی بعد از 10 سال رکورد خاصی را شکست و در کنار بزرگان استقلال قرار گرفت.

995148

فول بک استقلال در این فصل یکی از مهم‌ترین بازیکنان استقلال بوده و مانند بازیکنانی چون محمد نوازی، فرزاد مجیدی، خسرو حیدری و... در امر بازیسازی موفق عمل کرده و خاطرات شیرینی را برای آبی‌ها رقم زده است.

دیدگاه‌ها