کد خبر : 2021684 | 27 اردیبهشت 1403 ساعت 10:02 | 36.1K بازدید | 55 دیدگاه

این هافبک پرسپولیس زیر فشار خم نمی‌شود

مسعود ریگی در تمام بازی‌های نیم فصل دوم بازیکن اصلی پرسپولیس بوده و به عنوان هافبک دفاعی مقابل خط دفاعی بازی کرده است.

این هافبک پرسپولیس زیر فشار خم نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه" مسعود ریگی اگر هافبک دفاعی موردعلاقه یحیی گل‌محمدی در شروع فصل به حساب می‌آمد برای اوسمار حتی نقش پررنگ‌تری داشت و به نظر می‌رسد مرد برزیلی حتی بیشتر از یحیی او را قبول دارد و نوع بازی‌اش را می‌پسندد.

ریگی مقابل خط دفاعی بازی می‌کند و غالبا با توپگیری از بیرانوند یا مدافعان تیمش اولین بازیکنی است که خط پرس حریف را می‌شکند و به خاطر موقعیت بسیار حساسی که دارد اگر در فضاهای تنگ و دشوار توپ از دست بدهد کار تیمش زار خواهد شد و دروازه پرسپولیس به شدت با خطر مواجه می‌شود، اما به ندرت می‌توانید تصویری پیدا کنید که ریگی در توپیگیری و رساندن توپ به هافبک‌های دیگر یا خط جلوی زمن تیمش دچار اشتباه شود.

ریگی در طول مسابقات نیم فصل دوم با تمرکز فوق العاده‌ای در میدان ظاهر شده و به توپ ضربه زده است. او خیلی کم یا بهتر بگوییم اصلا مصاحبه نمی‌کند، چندان اهل غر زدن و شوخی در زمین و بیرون از زمین نیست و تمام تمرکزش را روی فوتبالش می‌گذارد. مهمترین نکته فوتبال ریگی همان بازی راحت و ریلکس تحت فشار حریف است و با اینکه نقش او در زمین چندان پررنگ به نظر نمی‌رسد و به چشم نمی‌آید اما یک عنصر بی‌بدیل در موقعیت‌های اخیر پرسپولیس بوده و بعید است اوسمار دست به او بزند.

دیدگاه‌ها