کد: 202187527 اردیبهشت 1403 ساعت 22:3618.4K بازدید

شانس نخبگان تراکتور به باد رفت

با حذف از جام حذفی تراکتور شانسی برای سهمیه لیگ نخبگان نخواهد داشت.
شانس نخبگان تراکتور به باد رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی مقابل مس رفسنجان شکست خورد که با باخت در این بازی حساس شانس کسب سهمیه نخبگان را از دست داد.

تراکتور در بهترین حالت رتبه سوم لیگ برتر را کسب خواهد کرد که در این صورت هم به لیگ قهرمانان صعود می‌کند.

همچنین در صورت قهرمانی سپاهان در جام حذفی، تیم چهارم لیگ برتر (احتمالا تراکتور) سهمیه لیگ قهرمانان را کسب می‌کند.

فصل گذشته نیز تیم تراکتور با قرارگیری در رتبه چهارم و باتوجه به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی سهمیه آسیا گرفت.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
6اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار