کد خبر : 2022197 | 29 اردیبهشت 1403 ساعت 15:04 | 13.3K بازدید | 6 دیدگاه

حسینی هنوز جوان معرفی می‌کند (عکس)

دو بازیکن جوان آلومینیوم پایه‌گذار حمله منجر به گل این تیم مقابل چادرملو شدند.

حسینی هنوز جوان معرفی می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم در ادامه نتایج خوب خود در لیگ برتر و جام حذفی، توانست در مسابقه اخیرش مقابل چادرملو اردکان پیروزی مهمی به دست بیاورد و در جمع چهار تیم نهایی حذفی قرار بگیرد که گل منجر به صعود این تیم را مهره‌های تعویضی و جوان سیدمجتبی حسینی پایه‌گذاری کردند.

مجتبی حسینی برای شکل هجومی‌تر تیمش در دیدار مقابل چادرملو اردکان، چهار تعویض انجام داد که رضا جبیره موفق به گلزنی شد و مهدی لیموچی هم توانست پاس گل بدهد، اما علاوه بر این دو مهره‌ی جانشین، علی وطن‌دوست و ابوالفضل قنبری جوان هم در رقم خوردن این گل نقش داشتند.

2023213

ابوالفضل قنبری 20 ساله و علی وطن‌دوست 21 ساله که روی گل چهارم آلومینیوم مقابل پرسپولیس در جام حذفی هم نقش داشتند، بازهم با حرکت خود از سمت چپ زمین ایجاد موقعیت کردند و توانستند فرصت خوبی به وجود بیاورند که توپ این دو بازیکن در ادامه به میلاد بدرقه رسید و ارسال این بازیکن با پاس لیموچی و ضربه سر جبیره تبدیل به گل شد.

2023214

مجتبی حسینی که جوانان زیادی به فوتبال ایران معرفی کرده، در این فصل هم در کنار بهره‌گیری از مهره‌های با تجربه در ترکیب تیمش، سعی کرده به بازیکنان کم سن و سال هم دوباره فرصت خودنمایی بدهد که مقابل چادرملو نیز این اتفاق افتاد.

عکس: میثم میرزایی

دیدگاه‌ها