کد خبر : 2022268 | 29 اردیبهشت 1403 ساعت 20:14 | 105K بازدید | 59 دیدگاه

جام شکست‌ناپذیران در دست هواداران

پایکوبی ژابی روی سکوها: حالا وقت جشن است (عکس)

ژابی آلونسو به همراه لوکاس هرادسکی در جشن قهرمانی بایرلورکوزن به میان هواداران افراطی رفتند.

پایکوبی ژابی روی سکوها: حالا وقت جشن است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آن‌ها شکست‌ناپذیر هستند! بایرلورکوزن، قهرمان فصل 24-2023 آلمان، در آخرین بازی فصل بوندس‌لیگا با نتیجه 2-1 مقابل آگزبورگ برنده شد. و بنابراین آن‌ها در سی و چهارمین و آخرین بازی فصل هم شکستی را متحمل نشدند.

تا به امروز در مجموع، تیم تحت هدایت ژابی آلونسو 42 در 51 بازی رسمی شکست نخورده است. این یک رکورد تاریخی است.

قبل از لورکوزن، هیچ تیمی در بوندس‌لیگا هیچ فصلی را بدون حتی یک شکست به پایان نرسانده بود. حتی بایرن مونیخ هم موفق به انجام این کار نشده بود. آلونسو روز قبل از بازی امشب گفته بود: "شکست ناپذیر بودن می‌تواند تاریخی باشد. فکر می‌کنم فردا اولین فینال ما باشد."

2023373

و تیم او از ابتدا اینگونه رفتار کرد. لورکوزن جشن قهرمانی بزرگی را مقابل آگزبورگ برگزار کرد. هواداران از دقیقه اول با سر دادن شعار "لورکوزن، قهرمان فوتبال آلمان" تیمشان را تشویق کردند تا در پایان شاهد رکورد باورنکردنی لورکوزن با 90 امتیاز، 28 برد، شش تساوی و صفر شکست باشند.

پس از پایان بازی لورکوزن در بای آرنا جشن قهرمانی به پا کرد تا ژابی آلونسو به عنوان سرمربی به اولین عنوان قهرمانی‌اش در یک لیگ معتبر برسد. این مربی اسپانیایی ابتدا همراه شاگردان مدال قهرمانی را به گردن آویخت و سپس جام را بالای سر برد.

2023372

بعد از جشن در میانه زمین، بازیکنان و اعضای تیم برای تشکر از هواداران در دور ورزشگاه قدم می‌گذاشتند که جالب توجه‌ترین اتفاق ممکن در بای‌آرنا رقم خورد.

در دور افتخار همراه جام، گذر ژابی آلونسو و شاگردانش به جایگاه تماشاگران افراطی یا همان اولتراهای افتاد. ژابی به سمت سکوها رفت و در اقدامی عجیب از یک لیدر درخواست کرد تا او را به بالا بکشاند.

2023374

این درخواست فوری پذیرفته شد و مربی چابک اسپانیایی خیلی راحت را کمک لیدر تیمش به بالای سکوها رفت تا دوباره این قسمت از ورزشگاه از شور و هیجان لبریز شود. همراه ژابی، لوکاس هرادسکی به عنوان کاپیتان تیم هم به این جایگاه رفت و برای جشن قهرمانی یک فصل دشوار با هواداران همراه شد.

در این لحظه جان قهرمانی لورکوزن پس از اینکه توسط ژابی و کاپیتانش بالی سر برده شد به دست هواداران رسید و هر کدام از آن‌ها برای زمان کوتاهی عنوان قهرمانی بدون شکل آلمان را لمس کردند.

2023371

کار لورکوزن در این فصل هنوز تمام نشده و آن‌ها با روحیه بالا در 22 می در فینال لیگ اروپا به میزبانی دوبلین به مصاف آتالانتا می‌رود و 25 می هم فینال جام حذفی مقابل کایزرسلاترن در برلین برگزار می‌شود.

سپس لورکوزن می‌تواند فصلی باورنکردنی را با سه گانه قهرمانی بوندس‌لیگا، جام حذفی و لیگ اروپا به پایان برساند تا نام ژابی در تاریخ لورکوزن ماندگار شود.

2023375

دیدگاه‌ها