کد خبر : 2023031 | 02 خرداد 1403 ساعت 09:18 | 63.6K بازدید | 27 دیدگاه

رئال به هدفش رسید: امباپه به المپیک نمی‌رود!

مذاکرات فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، با امانوئل ماکرون جواب داد و کیلیان امباپه در المپیک ۲۰۲۴ حضور نخواهد داشت.

رئال به هدفش رسید: امباپه به المپیک نمی‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه چندی پیش با انتشار ویدیویی به صورت رسمی اعلام کرد که قصد ندارد قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند و در پایان فصل جاری این باشگاه را ترک خواهد کرد و حالا همه منتظر دیدن او در پیراهن رئال مادرید در فصل آینده هستند.

علاقه رئال مادرید به این بازیکن بر کسی پوشیده نیست و گفته شده است که مذاکرات دو طرف از ماه‌ها قبل آغاز شده و حتی بعضی از منابع اسپانیایی مدعی شده بودند که این بازیکن در ماه فوریه قراردادش را با این باشگاه به امضا رسانده بود و از پیوستن به جمع بازیکنان این تیم اطمینان داشت.

2024455

اما یکی از نگرانی‌های اصلی رئال مادرید این بود که تیم ملی زیر ۲۱ سال فرانسه و همچنین مقامات کشوری تاکید داشتند که این ستاره باید در ترکیب این تیم در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ که به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد حضور داشته باشد و این در حالی است که او پیش از آن به همراه تیم ملی بزرگسالان فرانسه در یورو حضور دارد.

این موضوع باعث نگرانی و ناراحتی مدیران رئال شده بود و به همین دلیل پرز روز گذشته به پاریس سفر کرد تا با ماکرون در این باره مذاکره کند و حالا رادیو کوپه خبر داده است که رئال در این زمینه به هدفش رسید و امباپه در مسابقات المپیک حضور نخواهد داشت و در ماه آگوست به جمع بازیکنان رئال برای برگزاری اردوی پیش فصل اضافه می‌شود.

دیدگاه‌ها