کد خبر : 2023036 | 02 خرداد 1403 ساعت 10:41 | 27.5K بازدید | 14 دیدگاه

حمله به بارسا: هیچ کاری برای لواندوفسکی نکردید!

میکال پروبیرز، سرمربی تیم ملی لهستان، اظهارات تندی را علیه بارسلونا درباره روبرت لواندوفسکی مطرح کرد.

حمله به بارسا: هیچ کاری برای لواندوفسکی نکردید!

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی دومین فصل حضورش در بارسلونا را سپری کرد و با این که عملکرد خوب و قابل قبولی در این تیم داشت، اما نتوانست درخشش فصل گذشته را تکرار کند و به این تیم در کسب جام و عنوان قهرمانی در لالیگا یا سایر رقابت‌ها کمکی کرده باشد.

با این حال، این بازیکن همچنان یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب بارسا به حساب می‌آمد و نمایش خوبی که داشت تحسین بسیاری را برای او به همراه آورد اما به نظر می‌رسد که سرمربی تیم ملی لهستان از شرایط این ستاره تیمش در بارسا چندان راضی نیست.

2024504

پروبیرز، در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت: «لواندوفسکی بهترین گلزن در تیم بارسلونا به حساب می‌آید اما آنها به هیچ وجه به او کمکی نکرده‌اند. این تیم در شرایط بسیار فاجعه‌باری قرار دارد و روبرت سعی کرده است که آنها را بالا بکشد اما شرایط روحی آنها پس از ناکامی در کسب تک تک جام‌ها افت کرده است.»

بارسا در این فصل هیچ جامی به دست نیاورد و حالا زمزمه‌هایی مبنی بر تصمیم مدیران این باشگاه برای فروش لوا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به دلیل بالا بودن دستمزدش در فصل آینده به گوش می‌رسد.

دیدگاه‌ها