کد خبر : 2023052 | 02 خرداد 1403 ساعت 12:32 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیر عبداللهیان انگار وزیر ورزش بود

درویش: استاندار آذربایجان پیگیر مشکلات ما بود

رضا درویش می‌گوید در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان شرقی، مالک رحمتی گفته بود اگر پرسپولیس مشکلی دارد حاضر به همکاری است.

درویش: استاندار آذربایجان پیگیر مشکلات ما بود

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس در حاشیه مراسم تشییع گفت: من هم درگذشت این شهدا را خدمت ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می‌کنم. اگر تفکیک نکنیم من خدمت سه چهار نفر بودم. برجستگی خادم الرضا بیشتر بود، اما چندین بار مشکلاتی که باشگاه پرسپولیس به دلیل موانع بین‌المللی داشت، بدون هیچ فوت وقتی مزاحم شهید امیر عبداللهیان شدیم که عین عضو هیئت مدیره و وزیر ورزش پیگیری کرد.

ویدئو: 333379

وی افزود: آقای مالک رحمتی چون در خصوصی‌سازی بودند تمام تلاششان این بود که به مقصد برسد. اگر یک کار دولت را نسبت به گذشته بخواهیم بگوییم همین خصوصی‌سازی بود که به نتیجه رسید.

او با اشاره به رابطه گرم خود و استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: آقای مالک رحمتی ده روز پیش زنگ زدم صحبت می‌کردیم ایشان گفتند درست است من استاندار تبریزم، اما اگر مشکلی هست، حاضرم. آقای موسوی معرفت و مشتی‌گری‌اش زبانزد بود.

درویش در مورد حضور مردم توضیح داد: مردم همیشه نشان داده‌اند برای خدام خود ارزش قائل هستند. من وقتی در مردم می‌بینم به من محبت دارند می‌دانم با من نیستند فقط ارزش خادم خودشان را می‌بینند. ان‌شاءالله این وفاق و دوستی که به وجود آمده، بتواند روزگار بهتری برای مردم رقم بزند.