کد خبر : 2023056 | 02 خرداد 1403 ساعت 12:46 | 8.1K بازدید | 17 دیدگاه

ساوت‌گیت:

کین می‌داند چه حرف‌هایی درباره‌ طلسمش می‌زنند

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید هری کین از اینکه نتوانسته است با بایرن مونیخ هم جامی را به دست آورد بسیار ناراحت است.

کین می‌داند چه حرف‌هایی درباره‌ طلسمش می‌زنند

به گزارش "ورزش سه"، کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از تاتنهام جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست و امیدوار بود که بتواند در این تیم به آرزوی دیرینه‌اش که کسب جام قهرمانی بود دست پیدا کند، اما شرایط مطابق انتظارش پیش نرفت و شاگردان توماس توخل در این فصل هیچ جامی را بالای سر نبردند.

این اتفاق در حالی رخ داد که بایرن در بیش از یک دهه گذشته در تمامی فصول موفق شده بود قهرمان بوندسلیگا شود و همین موضوع باعث شد که صحبت‌هایی درباره طلسم این بازیکن و ناکامی‌اش در کسب جام‌های قهرمانی مطرح شود.

2024787

ساوت‌گیت در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «مطمئنا چنین اتفاقی برای او خوب نیست و من اطمینان دارم که کین از صحبت‌هایی که مردم درباره ناکامی‌اش در فتح جام مطرح می‌کنند مطلع است. اما عشق او به این چالش و تمایلی که به انجام این کار دارد هرگز از بین نرفته و مطمئنا بی‌صبرانه منتظر برگزاری این تورنمنت است.

البته که او از اینکه نتوانسته است در لیگ جامی را به دست آورد ناامید و ناراحت است اما اتفاقات زیادی در بایرن رخ داده که مشخصا از بیرون از این باشگاه هم بوده است. او در طول این فصل در این تیم کمی جلوتر رفت و دخالت زیادی در بازی‌سازی نداشت اما توانست عملکرد بسیار درخشانی را در زمینه گلزنی ارائه کند و من می‌دانم که مدیران این باشگاه از کاری که او انجام داده بسیار خوشحال و راضی هستند.»

دیدگاه‌ها