کد خبر : 2023065 | 02 خرداد 1403 ساعت 13:30 | 51.5K بازدید | 24 دیدگاه

تخفیف سیتی به بارسا: فقط این ستاره را بخر!

منچسترسیتی آماده است تا ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی، را با ۲۵ میلیون یورو به بارسلونا بفروشد.

تخفیف سیتی به بارسا: فقط این ستاره را بخر!

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از منچسترسیتی جدا شد و به بارسلونا پیوست و خیلی زودتر توانست خودش را در ترکیب این تیم جا بیندازد و اعتماد ژاوی را به دست آورد تا به یکی از بازیکنان اصلی تبدیل شود.

هرچند اشتباهاتی که او در تعدادی از بازی‌ها در اواخر فصل داشت انتقادهای بسیاری را از این بازیکن به همراه آورد اما گفته می‌شود که سرمربی بارسلونا همچنان علاقه بسیار زیادی به او دارد و مایل است که این بازیکن را برای فصل بعد هم در تیمش حفظ کند.

1998570

پیش از این گفته شده بود که مدیران منچسترسیتی حاضر نیستند که این ستاره پرتغالی را با مبلغ کمتر از ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو به بارسلونا منتقل کند، اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط در این زمینه برای بارسا فرق کرده است و آنها می‌توانند با مبلغی بسیار کمتر او را به خدمت بگیرند.

روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو خبر داده است که سیتی آماده است تا کانسلو را تنها با ۲۵ میلیون یورو به فروش برساند و این فرصت بسیار خوبی برای بارسلونا خواهد بود که بتواند این بازیکن را در ترکیب تیمش حفظ کند، هرچند شاید حضور او به ادامه همکاری با ژاوی هم بستگی داشته باشد.

دیدگاه‌ها