کد خبر : 2023072 | 02 خرداد 1403 ساعت 13:59 | 46.2K بازدید | 45 دیدگاه

ساوت‌گیت:

قهرمان یورو شویم از فوتبال خداحافظی می‌کنم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید در صورتی که تیمش قهرمان یورو ۲۰۲۴ شود شاید از فوتبال خداحافظی کند.

قهرمان یورو شویم از فوتبال خداحافظی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس تحت هدایت ساوت‌گیت پیشرفت قابل توجهی کرده و عملکرد قابل قبول و بسیار خوبی را در رقابت‌های ملی در چند سال اخیر به نمایش گذاشته که تحسین بسیاری از کارشناسان و فوتبال دوستان را هم به همراه داشته است.

سه شیرها در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای سال ۲۰۲۰ تا یک قدمی کسب عنوان قهرمانی هم پیش رفتند، اما در دیدار فینال برابر تیم ملی ایتالیا شکست خوردند و نتوانستند جام را در خانه نگه دارند اما به نظر می‌رسد که این بار برای قهرمانی بسیار مصمم هستند.

2022361

در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال قطع همکاری سرمربی این تیم با اتحادیه فوتبال انگلیس پس از پایان رقابت‌های یورو به گوش رسیده است و او در پاسخ به این سوال که کدام یک از آنها درباره آینده قرارداد او تصمیم خواهد گرفت گفت: «فکر می‌کنم هر دو طرف دخیل هستند. ما همیشه به همین شکل کار کرده‌ایم.»

او در ادامه با اشاره به شرایط تیمش اضافه کرد: «واقعیت این است که تمرکز ما در حال حاضر فقط روی این مسابقات است. من ۱۰ سال است که در این ساختمان کار می‌کنم و بلندپروازی من این است که در یک جام با این تیم به قهرمانی برسم. بنابراین تا زمان رسیدن به این هدف، موضوع دیگری مهم نیست. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم و قهرمان شویم، ممکن است من بازنشسته شوم و دیگر کاری انجام دهم.»

دیدگاه‌ها