کد خبر : 2023074 | 02 خرداد 1403 ساعت 14:08 | 32.8K بازدید | 45 دیدگاه

عقب‌نشینی استیناف درباره محرومیت هاشمی‌نسب

عضو کمیته استیناف در صحبت‌هایی مدعی شد که محرومیت هاشمی‌نسب همچنان پابرجاست!

عقب‌نشینی استیناف درباره محرومیت هاشمی‌نسب

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که روز گذشته سایت رسمی فدراسیون فوتبال از اعلام رأی کمیته استیناف درخصوص محرومیت مهدی هاشمی‌نسب خبر داده و طی آن یک جلسه محرومیت باقی‌مانده وی به یک جلسه تعلیقی تبدیل شده بود، اما حالا صحبت‌های جدیدی در این خصوص مطرح شده است.

در پایان دیدار استقلال و ذوب آهن بود که مهدی هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق احضار شد و سپس به دلیل اتفافات رخ داده در این بازی به دو جلسه محرومیت از همراهی آبی پوشان محکوم گردید. جلسه اول محرومیت وی در بازی با فولاد در حالی سپری شد که استقلال نسبت به این رأی اعتراض کرده بود.

کمیته استیناف روز گذشته از مورد موافقت قرار گرفتن اعتراض آبی‌ها خبر داد و دو جلسه محرومیت هاشمی نسب به یک جلسه قطعی و یک جلسه تعلیقی تبدیل شد. این بدان معنا بود که مربی استقلال می‌تواند تیمش را در بازی برابر نساجی همراهی کند، اما حالا اظهارات عضو کمیته استیناف، خلاف این موضوع را ثابت می‌کند.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف در گفتگویی که با آنا داشته، گفته است: محرومیت قبلی هاشمی‌نسب اجرا خواهد شد. او در بازی بعدی استقلال با نساجی مازندران محروم است. کمیته انضباطی اعلام کرد که هاشمی‌نسب محروم است و درست هم رأی داد. کمیته استیناف رأی محرومیت هاشمی‌نسب را تأیید می‌کند و او در بازی بعدی استقلال محروم است.  

باید دید این اظهارات دادرس با چه واکنشی از سوی باشگاه استقلال مواجه خواهد شد. در شرایطی که سایت رسمی فدراسیون و نامه منتشره از سوی کمیته استیناف از بدون مشکل بودن هاشمی‌نسب برای حضور در قائمشهر خبر می‌دهد، اما اظهارات امروز مهدی دادرس، کاملا خلاف این موضوع است.

دیدگاه‌ها