کد خبر : 2023077 | 02 خرداد 1403 ساعت 14:28 | 36.5K بازدید | 89 دیدگاه

لوا در مصاحبه با رسانه‌ها

از امباپه نمی‌ترسم و برای قهرمانی دورتموند دعا می‌کنم!

روبرت لواندوفسکی می‌گوید انتقال کیلیان امباپه به رئال او را نمی‌ترساند و در فینال لیگ قهرمانان نیز هوادار دورتموند است.

از امباپه نمی‌ترسم و برای قهرمانی دورتموند دعا می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، شنبه 12 خرداد در ومبلی رئال مادرید و بروسیا دورتموند فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. دیداری که در آن همه هواداران بارسا خواهان برد دورتموند هستند و روبرت لواندوفسکی که خود سابقه بازی برای دورتموند را دارد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

2024876

ستاره لهستانی بارسا در این رابطه گفت: «بله، واضح است که از دورتموند حمایت خواهم کرد. می‌توانم فضای فینال را تصور کنم چون در فینال ومبلی 2013 خودم با پیراهن دورتموند بازی کردم. برای رویس این آخرین بازی خواهد بود و قهرمانی می‌تواند آخرین میراث او باشد. برای دورتموند این دومین فینال لیگ قهرمانان اروپا در یازده سال اخیر است و اگرچه آنها با رئال مادرید روبرو می‌شوند که همیشه شانس اول و مدعی قهرمانی است، اما گاهی اوقات می‌توان انتظار اتفاقات غیرممکن را داشت. البته که برای قهرمانی دورتموند دعا خواهم کرد.»

2019284

لوا در مورد انتقال احتمالی امباپه به رئال نیز گفت: «هنوز رسمی نیست اما به نظر می‌رسد همه راه ها به رئال مادرید ختم می‌شود. ترس؟ نه، البته که او بازیکنی باورنکردنی است و اگر به رئال مادرید برود، تیم بسیار قدرتمندی خواهند داشت اما ذهنیت ما باید این باشد که رقیب هر چقدر هم که بازیکنان خوبی داشته باشد، اگر ما یک تیم متحد باشیم و با هم کار کنیم، می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم. 

فصل بعد ما باید از بازی اول قدرتمان را نشان دهیم، زیرا رئال مادرید مطمئنا به زمان نیاز خواهد داشت. آنها در ابتدا خوب بازی نخواهند کرد و امتیاز از دست می‌دهند پس ما باید از آن استفاده کنیم. مثل دو فصل پیش که بازی‌هایی بود که نتوانستیم ببریم اما نباختیم. درست برعکس امسال.»

دیدگاه‌ها