کد خبر : 2023145 | 03 خرداد 1403 ساعت 04:50 | 37.1K بازدید | 30 دیدگاه

دورتموند از سروصدا دوری می‌کند!

سیاست جالب رقیب رئال برای تمرکز در فینال

باشگاه دورتموند قصد دارد پیش از رویارویی با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا، بازیکنان خود را از تمام حاشیه‌ها دور کند.

سیاست جالب رقیب رئال برای تمرکز در فینال

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال دورتموند که یکم ژوئن در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید قرار خواهد گرفت، پس از دو روز استراحت بعد از پایان لیگ آلمان، تمرینات خود را با سرمربیگری ادین ترزیچ از سر گرفت.

دورتموند برخلاف رئال مادرید که روز شنبه هفته آینده به مصاف رئال بتیس خواهد رفت، تا فینال لیگ قهرمانان اروپا در هیچ مسابقه‌ رسمی شرکت نخواهد کرد و به همین دلیل قصد دارد هفته آینده در دیداری دوستانه و بدون تماشاگر به مصاف تیم زیر 23 سال خود برود.

در شرایطی که مسئولان دورتموند تمایل دارند بدون حاشیه و در سکوت خبری برای فینال آماده شوند، اخبار مختلفی پیرامون بازیکنان این تیم منتشر می‌شود و برای مثال قرارداد متس هوملس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و آینده او مشخص نیست.

2019553

همچنین یک روزنامه آلمانی در گزارشی مدعی شده سباستین کل قصد دارد برای جانشینی مارسل شفر دورتموند را ترک کند و به وولفسبورگ برود.

سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند، با تاکید بر اینکه تمرکز تمام اعضای تیم باید روی فینال باشد، گفت: ما در چند روز آینده به تمرکز زیادی نیاز خواهیم داشت. همه مسائل حاشیه‌ای باید کنار گذاشته شود. این مهمترین چیزی است که در حرفه حرفه‌ای خودم آموخته‌ام.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که همه بازیکنان تمرکز کاملی روی جنبه‌های ورزشی داشته باشند و برای تهیه بلیت بازی فینال برای خانواده و دوستان خود تلاش نکنند. کیل گفت: ما این موضوع را مدیریت خواهیم کرد و پس از آن دیگر درخواستی برای بلیت وجود نخواهد داشت. ما می‌خواهیم عوامل اختلال را کاهش دهیم.

دیدگاه‌ها