کد خبر : 2023149 | 03 خرداد 1403 ساعت 04:37 | 62.4K بازدید | 17 دیدگاه

نگرانی بزرگ پرسپولیس: آسو تایم!

مهاجم عراقی استقلال خوزستان یکی از بازیکنان تاثیرگذار بازی جمعه خواهد بود.

نگرانی بزرگ پرسپولیس: آسو تایم!

به گزارش ورزش سه، آسو رستم محمد بازیکن عراقی استقلال یکی از مهاجمان پرتلاش و با انگیزه استقلال خوزستان برای بازی با پرسپولیس خواهد بود و سیروس پورموسوی روی توانایی‌های این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است.

آسو رستم از هفته هفدهم در تمامی مسابقات برای استقلال خوزستان به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده که هر سه گل او در وقت‌های اضافه بوده و این نشان از روحیه جنگنده این بازیکن در جریان مسابقات دارد که در بازی‌های اخیر هم به چشم آمده است، او دونده، پرتلاش و در پرس موفق عمل می‌کند و خصوصیت ویژه‌ای که در فاز هجومی دارد و تعقیب توپ تا ثانیه آخر است.

زوج آسو رستم و جواد آقایی پور می‌تواند خط دفاعی پرسپولیس را به چالش بکشد و این دو بازیکن سرعتی و تکنیکی که شم گلزنی بالایی دارند می‌توانند شرایط سختی برای مدافعان پرسپولیس به وجود بیاورند.

2025002

مهاجم عراقی استقلال خوزستان با گل‌های دقایق پایانی که به ثمر رسانده لحظات خاصی را برای خودش ایجاد کرده و در آن دقایق با انگیزه مضائفی به بازی ادامه می‌دهد و همین موضوع باعث شده تا سیروس پورموسوی این بازیکن را تا ثانیه پایانی در مسابقه نگه دارد و در لیست تعویض او حضور نداشته باشد، باید دید پرسپولیس جدیدترین قربانی رستم در آسو تایم خواهد شد یا شرایط مسابقه به شکل دیگری پیش خواهد رفت.

این بازیکن مقابل آلومینیوم، صنعت نفت و گل‌گهر سیرجان گلزنی کرده است و استقلال خوزستان در روزهایی که او گلزنی کرده است شکست نخورده است.

دیدگاه‌ها