کد خبر : 2023174 | 03 خرداد 1403 ساعت 06:55 | 22.3K بازدید | 6 دیدگاه

امیدواری ستاره‌های سابق العین باوجود شکست؛

امارات آماده قهرمانی در آسیا می‌شود!

تیم العین شنبه هفته آینده در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه هزاع بن زاید میزبان یوکوهاما مارینوس ژاپن خواهد بود.

امارات آماده قهرمانی در آسیا می‌شود!

به گزارش ورزش سه، باشگاه العین با هماهنگی کنفدراسیون فوتبال آسیا و طی جلساتی مشترک که با هدف بررسی تمامی جزئیات فینال برگزار شد، تمهیدات لازم برای میزبانی از این دیدار در ورزشگاه هزاع بن زاید را فراهم کرده است.

العین در بازی رفت در ژاپن با نتیجه 1-2 شکست خورد و به دنبال برد با اختلاف دو گل برای تکرار عنوان قهرمانی خود در قاره است. این تیم اماراتی پیش از این برای اولین بار در تاریخ فوتبال این کشور در سال 2003 با پیروزی مقابل پلس ترو تایلند به قهرمانی رسیده بود.

مجید العویس، بازیکن سابق فوتبال امارات، در آستانه این بازی بر اهمیت استفاده از کندی ظاهری تیم ژاپنی، عدم عجله در حمله، برخورد هوشمندانه با شرایط مسابقه برای رسیدن به نتیجه مطلوب و در نظر گرفتن تاثیرگذاری هواداران تاکید کرد.

او تاکید کرد: آنچه لازم است این است که از هر فرصتی برای گلزنی به تیم ژاپنی استفاده کنیم. العین دارای عناصر تاثیرگذاری است که می‌تواند باعث برتری‌اش در زمین شود.

الحای جمعه، کارشناس فوتبال امارات نیز توضیح داد که بازی برگشت العین و یوکوهاما با سناریوی متفاوتی روبروست که از سوت شروع بازی شروع می‌شود. او اعتقاد دارد در این مسابقه تمام شرایط به نفع العین خواهد بود.

دیدگاه‌ها