کد خبر : 2023177 | 02 خرداد 1403 ساعت 21:24 | 32.7K بازدید | 15 دیدگاه

مستند کورتوا: رودیگر به رباط دادن تیبو می‌خندید!

در مستندی که رئال مادرید از تیبو کورتوا منتشر کرده، صحنه مصدومیت این دروازه‌بان بلژیکی در تابستان گذشته به تصویر کشیده شده است.

مستند کورتوا: رودیگر به رباط دادن تیبو می‌خندید!

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا در تابستان گذشته از ناحیه رباط صلیبی زانو دچار آسیب دیدگی و بخش عمده‌ای از فصل را از دست داد.

کورتوا در آستانه بازی مقابل اتلتیک بیلبائو در تمرین دچار آسیب از ناحیه زانوی چپ آسیب دید و سپس مورد جراحی قرار گرفت که بازگشتش به میادین طول کشید.

رئال پس از این مصدومیت کپا آریسابالاگا را جذب کرد و او همراه آندری لونین در غیاب این بازیکن وظیفه محافظت از دروازه رئال را برعهده داشتند.

کورتوا که در هفته‌های پایانی فصل اخیر به میادین بازگشت قرار است در بازی فینال حساس لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی ومبلی مقابل دورتموند بازی کند.

پس از پایان فصل 24-2023 لالیگا، رئال مادرید با همکاری آمازون پرایم مستندی به نام "کورتوا، بازگشت شماره یک" منتشر کرده که در آن صحنه آسیب دیدگی این دروازه‌بان بلژیکی کاملا مشخص است.

در تیزری که از این مستند منتشر شده، بخشی از تمرینات درون تیمی به چشم می‌خورد که کورتوا برای مهار یک توپ از دروازه خارج می‌شود. در همین لحظه به طرزی باورنکردنی کورتوا بدون اینکه با هم تیمی‌هایش برخوردی داشته باشد روی زمین می‌افتد و از شدت درد فریاد می‌زند.

2025047
2025049
2025048

پس از زمین افتادن کورتوا روی زمین و بلند شدن صدای فریادش، دوربین باشگاه قابی که مشغول ضبط است را تغییر می‌دهد و دوربین را به سمت پشت دروازه می‌چرخاند.

نکته جالب این است که پس از زمین افتادن کورتوا، آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، آسیب دیدگی او را باور ندارد و با خنده از هم تیمی‌اش می‌خواهد که از زمین بلند شده و به بازی ادامه دهد.

دیدگاه‌ها