کد خبر : 2023200 | 02 خرداد 1403 ساعت 22:51 | 11.3K بازدید | 5 دیدگاه

محبوبیت حسینی بین کرمانی‌ها (عکس)

سرمربی آلومینیوم جایگاه ویژه‌ای بین پیشکسوتان و هواداران فوتبال کرمان دارد.

محبوبیت حسینی بین کرمانی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تعویق مسابقات لیگ برتر موجب شد تا آلومینیوم اراک تمرینات خود قبل از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان را در کرمان دنبال کند و همین اتفاق موجب شده تا تمرینات ایرالکو به دلیل سابقه حضور سید مجتبی حسینی و برخی بازیکنان در این شهر و تیم مس حال و هوای متفاوتی داشته باشد.

جمعی از پیشکسوتان، بازیکنان سالیان اخیر و هواداران فوتبال کرمان و به‌ویژه تیم مس در تمرینات یک هفته اخیر تیم آلومینیوم حضور پیدا کردند و استقبال گرمی از سید مجتبی حسینی داشتند و در کنار او عکس یادگاری گرفتند و برخورد صمیمانه‌ای با وی و اعضای تیم آلومینیوم داشتند.

2025099

مجتبی حسینی در فصل 99-98 هدایت تیم فوتبال مس کرمان را برعهده داشت که شرایط خوبی برای این تیم رقم زد و تیمش هم در نهایت با تفاضل گل در رقابت‌هایی جنجالی به لیگ برتر نرسید، اما با این وجود هواداران کرمانی همچنان علاقه‌مند به این سرمربی هستند و در شهرشان از وی استقبال کردند.

2025100

شاگردان مجتبی حسینی پس از موفقیت مقابل چادرملو اردکان و صعود به نیمه نهایی جام حذفی، تمرینات پنج روز اخیرشان را در کمپ باشگاه مس و زمین چمن شهید فاضلی‌پور کرمان دنبال کردند و آماده دیدار روز جمعه مقابل گل‌گهر سیرجان شدند.

2025101

بازیکنان آلومینیوم اراک پس از کسب پیروزی در جام حذفی، حالا انگیزه زیادی دارند تا در مسابقه آینده لیگ برتری مقابل گل‌گهر سیرجان هم به برتری دست پیدا کنند و بالاتر از این تیم در جدول قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها