کد خبر : 2023203 | 02 خرداد 1403 ساعت 23:08 | 9.1K بازدید | 29 دیدگاه

دبل لوکمن برابر لورکوزن: شاید اولین باخت ژابی! (عکس)

آتالانتا با نمایش فوق‌العاده از آدمولا لوکمن با دو گل از بایر لورکوزن جلو افتاد.

دبل لوکمن برابر لورکوزن: شاید اولین باخت ژابی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که شاگردان ژابی آلونسو بارها در دیداری که عقب افتاده‌اند موفق به کامبک زدن شده و بازی را برده‌اند، آنها یک بار دیگر این بار در فینال لیگ اروپا و مقابل آتالانتا عقب افتادند.

در دیدار پایانی مسابقات این فصل لیگ اروپا، آتالانتا و بایر لورکوزن در ورزشگاه آویوا استادیوم شهر دوبلین ایرلند مقابل همدیگر قرار گرفته‌اند.

2025112
2025110
2025113

شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی با پیروزی ۴-۱ در مجموع مقابل مارسی به این مرحله رسیده‌اند و تیم جذاب و شکست‌ناپذیر ژابی آلونسو هم با حذف رم خودش را به فینال رقابت‌ها رسانده است.

2025111
2025109

در همان ابتدای بازی اتفاقی رخ داد که ممکن است رکورد شکست‌ناپذیری لورکوزن را از بین ببرد. در دقیقه ۱۲ حرکتی از سمت راست آغاز شد. داویده زاپاکاستا پس از اینکه صاحب توپ شد، به محوطه جریمه لورکوزن رسید و توپ را به مقابل دروازه ارسال کرد. توپ از همه گذشت و ناگهان لوکمن در مقابل دروازه از راه رسید و توانست آن را به تور دروازه بچسباند.

لوکمن در دقیقه ۲۶ هم دروازه لورکوزن را باز کرد تا ژابی را در یک چالش بزرگ قرار دهد. او در پشت محوطه صاحب توپ شد و در حالی‌که همه بازیکنان منتظر بودند توپ را پاس دهد، با یک دریبل زیبا و تماشایی از گرانیت ژاکا گذشت و سپس ضربه‌ای فنی و فوق‌العاده را از پشت محوطه روانه گوشه دروازه کوار کرد و توانست برای دومین بار دروازه او را فرو بریزد.

2025114

با این حال این نمی‌تواند برتری کامل آتالانتا را تضمین کند، شاگردان ژابی آلونسو در این فصل بارها توانسته‌اند در ثانیه‌های پایانی به بازی برگردند و رکوردی فوق‌العاده را به ثبت برسانند. باید دید آنها در این دیدار هم موفق به انجام این کار خواهند شد یا گاسپرینی و پسرانش اتفاقی بزرگ را رقم می‌زنند.

دیدگاه‌ها